مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از ثبت نام بیش از 25 هزار بهره بردار بخش کشاورزی در سامانه جامع پهنه بندی ومدیریت داده‌های کشاورزی خبر داد .
کد خبر: ۳۴۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 27 December 2016
فاطمه خمسه در گفت و گو با تابناک از قزوین با بیان این خبر افزود : این سامانه در راستای  قانون رفع موانع تولید رقایت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، راه اندازی شده است .
وی هدف از راه اندازی این سامانه را سر شماری دقیق بهره برداران کشاورزی ، قطعات زراعی، قطعات باغی،دام وطیور، آب وخاک،شیلات و صنایع کشاورزی و همچنین  بروزرسانی آمار و اطلاعات پایه کشاورزی ،آبادی های ،کارشناسان پهنه و مراکز جهاد کشاورزی در سراسر استان ذکر کرد .
خمسه تصریح کرد : در همین راستا مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی نیز اقدام به راه اندازی  این سامانه در استان قزوین از خرداد ماه سالجاری کرده است .
به گفته این مقام مسئول ؛ تاکنون اطلاعات 114 پهنه ، کارشناسان پهنه و اطلاعات پایه کلیه مراکز جهاد کشاورزی وارد سامانه شده است .
خمسه یاد آور شد : آمار و اطلاعات بیش از 25 هزار نفر از بهره برداران  بخش کشاورزی در سراسر استان در این سامانه  ثبت شده  است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار