معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: در ۹ ماهه سال جاری بیش از ۲۳۸ میلیارد ریال مشارکت مردمی داشته ایم که به نسبت برنامه پیش بینی شده ۹۵ درصد تحقق برنامه را داریم.
کد خبر: ۳۴۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 27 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، محمد صیادی بیان کرد: مشارکت های مردمی اساس کار ارتباطی و سازمانی امداد است و آنچه در ارتباط با فعالیت های کمیته امداد محور و اساس است، مشارکت های مردمی است.

 

وی ادامه داد: در واقع اساس کار نیکوکاری، مردم هستند در نتیجه اقشار مختلف در بستر همدلی و نوع دوستی به رفع مشکلات در جامعه اقدام می کنند چراکه بی توجهی به مشکلات و معضلات، جامعه را با چالش های جدی مواجه خواهد کرد.

 

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: امروز کمیته امداد دارای اعتبار و اعتمادی در میان مردم است که بزرگترین و اساسی ترین سرمایه ای است که داریم البته روند حرکت کمیته امداد به سمتی است که مشارکت مردم افزایش یابد به طوری که در فرایندی مدون برای واگذاری خدمات کمیته امداد به مردم تدوین شده است.

 

وی اعلام کرد: 9 ماهه سال جاری بیش از 238 میلیارد ریال مشارکت مردمی داشته ایم که به نسبت برنامه پیش بینی شده 95 درصد تحقق برنامه را داریم.

 

صیادی به ساماندهی صندوق های صدقات اشاره کرد و گفت: ساماندهی صندوق های صدقات در استان قزوین آغاز شده است و به دنبال کاهش میانگین هزینه ها هستیم البته با توجه به سیاستگذاری مرکز در تخلیه صندوق، تقسیم بندی صندوق های کم بازده و بدون بازده در استان صورت گرفته است تا در خصوص جانمایی و مسائلی از این دست که در افزایش جمع آوری صدقه موثر است، اقدام شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تلاش امداد بر این است که با ایجاد مسئولیت های اجتماعی در جامعه و افزایش مشارکت های اجتماعی کار درمانی را در استان نهادینه کنیم و با گسترش فرهنگ کار و تلاش مشکلات مددجویان را رفع و فقر و محرومیت را کاهش دهد.

 

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: تمامی مبالغ جمع آوری شده از کمک های مردمی در قالب طرح های مختلف از جمله صدقه در استان و تنها برای محرومان هزینه می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار