معاون اقتصادی استانداری قزوین:
معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مخصوصاً دستگاه‌های اقتصادی با رسانه‌ها برخورد سیاسی و سلیقه‌ای نداشته باشند.
کد خبر: ۳۵۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷ 30 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، منوچهر حبیبی در در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در استانداری برگزار شد که دیروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی با محوریت اقتصادی نباید با رسانه‌ها برخورد سلیقه‌ای داشته باشند.
وی با رد هرگونه برخورد گزینشی با رسانه‌های قانونی و دارای مجوز بیان کرد: رسانه‌های دارای مجوز قانونی و رسمی و خبرنگاران آن امین نظام و نماینده افکار عمومی هستند و هیچ مدیری حق قائل شدن تفاوت بین آنها را ندارد.
حبیبی انصاف و عدالت را نیز در انعکاس اخبار لازم دانسته و تأکید کرد: نباید خط و مشی سیاسی رسانه در اطلاع رسانی اثر بگذارد.
این مسئول با اشاره به اینکه  انتقادات جامعه را مطالبه گر و مدیران را بیدار می کند ادامه داد: مدیران و مسئولان دولتی باید از هرگونه انتقادی که در آن عدالت و انصاف رعایت شده باشد استقبال کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی بویژه دستگاه های اقتصادی شامل صنعت و معدن، شرکت شهرکهای صنعتی، جهاد کشاورزی، کار و امور اجتماعی و سایر دستگاه های اقتصادی در برنامه ها و بازدید ها از تمامی رسانه ها دعوت کنند و با رسانه ها سلیقه ای و سیاسی برخورد نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار