وقتی قانون در برابر فشارها می‌ایستد؛
علی‌رغم وجود فشارها، محمد خورشیدی با حضور در شصت و ششمین جلسه شورای شهر، سوگند یاد و به عنوان سیزدهمین عضو شورا کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۳۵۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 01 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین در شرایطی که فشارها برای عدم راهیابی خورشیدی عضو علی‌البدل شورای شهر قزوین به شورای شهر به بیشترین حد خود رسیده بود، محمد خورشیدی روز گذشته به عنوان سیزدهمین عضو شورای شهر قزوین سوگند یاد کرد.
با انتخاب فرخ‌زاد عضو شورای شهر قزوین به سرپرستی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، همه منتظر بودند تا عضو علی‌البدل شورای شهر قزوین راهی ساختمان خیابان شهرداری شود تا به جای فرخ‌زاد سوگند یاد کند.
اما در این بین فرمانداری قزوین با بازکردن پرونده ای که گویا سه سال پیش بسته شده بود ، ورود خورشیدی را غیر قانونی دانست و خواستار قضاوت دوباره  قانون در رابطه با این پرونده بسته شده شد.
فرمانداری قزوین ابطال رای نینا سیاهکالی مرادی را غیر قانونی دانسته بود و در بیانیه ای که در پاسخ به سید مرتضی حسینی داده بود- سید مرتضی حسینی تأخیر در معرفی خورشیدی را قانون شکنی دانسته بود- اعلام کرده، هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات چهارم شورای شهر در قزوین مرتکب عمل خلاف قانون شده‌اند.
حال در شرایطی که بخش اعظمی از مسئولین انتخابات وقت استان قزوین ابطال آرای سیاهکالی مرادی را قانونی دانسته و حضور در شورا را حق محمد خورشیدی می دانستند و بر خلاف ایستادگی فرمانداری و غیر قانونی دانستن این اقدام، گویا فرمانداری قزوین مجوز حضور خورشیدی را در جمع شورا صادر کرده است.
این در حالی است که فرمانداری قزوین و رسانه های حامی او که در چند وقت گذشته آتش بیار این معرکه بودند در سکوت کامل خبری به سر می برند .
سوال اینجاست کدام ادعای فرمانداری قزوین صحیح است؟ اگر ابطال رای نینا سیاهکالی مرادی و جایگزینی خورشیدی غیر قانونی بوده پس چرا امروز فرمانداری قزوین تن به این اقدام داده است و اگر غیر قانونی نبوده پس تلاش های چندماهه اخیر این فرمانداری با چه هدف و توجیهی صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار