معاون اقتصادی استاندار گفت: "طی 6 ماه گذشته به 856 واحد تولیدی در بخش های صنعت و کشاورزی بالغ بر 900 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۵۳۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 02 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، منوچهر حبیبی  در همایش فرمانداران و بخشداران استان که در محل استانداری برگزار شد بیان داشت: در سال پایانی دولت تدبیرو امید قرار داریم و لازم است که مجموعه اقدامات و فعالیت های متعدد و متنوعی که در حوزه اقتصادی  صورت گرفته برای مردم و گروه های مختلف بازگو شود.
وی افزود: حوزه تنظیم بازار از زیر مجموعه های اقتصادی است که نیازمند توجه بیشتری است و باتوجه  به نقش اثرگذار آن در زندگی مردم باید فل و انفعالات آن به شکل دقیق رصد و مسلئل آن مورد رسیدگی قرار بگیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با بیان اینکه" باید کالاهای اساسی به وفور در دسترس مردم باشد قیمت ها دائما" کنترل شود ." تصریح کرد:از جمله موضوعاتی که در این بخش نیازمند برنامه ریزی و اهتمام ویژه است تامین مواد غدایی بویژه اقلامی همچون نان،گوشت،میوه ،مرغ و تخم مرغ و حبوبات است تا از شیوع هرگونه  نارضایتی در بین مردم پیشگیری شود.
حبیبی با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور و هیات وزیران به استان قزوین بیان داشت: دولت در سفر به قزوین مصوبات بسیار خوبی داشت و درحال حاضر باید نسبت به جذب اعتبارات و اجرایی شدن  پروژه های این سفر تلاش شبانه روزی کرد.
وی افزود: در حوزه کشاورزی باید  روستائیان را نسبت به اجرای طرح ها نوین اقتصادی و کشاورزی مدرن بسیج کرد.
معاون استاندا با اشاره به طرح های دولت برای ساماندهی و فعال سازی اقتصاد تصریح کرد: دولت طرح های متعددی برای ساماندهی اقتصاد تدارک دیده و درحال حاضر با اقدامات و فعالیت های صورت گرفته شاخص های اقتصادی استان مثبت شده است.
حبیبی گفت: براساس آمار تامین اجتماعی بالغ بر 14 هزار شغل در استان طی سال جاری ایجاد شده و این رقم تا پایان سال به 20 هزار استغال تعهدی استان خواهد رسید.
وی با بیان اینکه"طی 6 ماه گذشته به 856 واحد تولیدی در بخش های صنعت و کشاورزی بالغ بر 900 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است." خاطرنشان کرد: بسته اقتصادی دولت برای رونق اقتصادی در روستاها یک بسته کامل است وهیچ نقص و جای خالی در این خصوص وجود ندارد.
معاون اقتصادی استانداری ادامه داد: در سفر هیات دولت به استان 700 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت با سود 4 درصد به کمیته امداد امام خمینی تخصیص یافت که بتواند 6 هزار شغل ایجاد کند که در  این خصوص تاکنون 3 هزار پرونده تشکیل و برای اخذ تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده است.
برچسب ها: تابناک ، قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار