مديركل منابع طبيعی و آبخيزداری قزوين:
مديركل منابع طبيعی و آبخيزداری استان قزوين گفت: واگذاری اراضی منابع طبیعی شامل طرح‌های کشاورزی، صنعتی و سایر اقدامات پس از طی مراحل قانونی در دستگاه‌های مرتبط توسط اداره امور اراضی به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 03 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی‌اکبر اسدالهی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در قزوین اظهار داشت: واگذاری زمین‌ها‌ی منابع طبیعی به افراد، بر اساس مصوبه سال 1385 بوده که توسط وزارتخانه‌های مختلف تفکیک وظایف صورت گرفته است.

وی افزود: واگذاری اراضی منابع طبیعی شامل طرح‌های کشاورزی، صنعتی و سایر اقدامات پس از طی مراحل قانونی در دستگاه‌های مرتبط توسط اداره امور اراضی به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: در این واگذاری طبق قانون و با نظارت دقیق مشخص می‌شود که آیا افراد در‌یافت‌کننده حائز شرایط قانونی برای دریافت زمین هستند؟

اسدالهی اضافه کرد: پس از طی مراحل که برای احراز شرایط انجام می‌شود، اداره امور اراضی با واگذاری زمین بر حسب قرارداد که مدت زمان و اجاره‌بها در آن لحاظ شده است، زمین را برای بهره‌برداری واگذار می‌کند.

این مسؤول یادآور شد: در این واگذاری مبلغ اجاره‌بها بسیار ناچیز بود که با پیگیری‌ای انجام شده،  اصلاحیه‌ای برای واقعی شدن نرخ اجاره‌بها اعمال شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار