جانبازان مایه‌ی افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۵۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 07 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین حسن اصلی‌تبریزی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین به همراه سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی و مرتضی علیخانی، بخشدار مرکزی شهرستان قزوین از جانباز 70 درصد، اسداله آشوری و همسر شهید قدرت بابا دیدار کردند.
در این دیدارها، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جانبازان مایه‌ی افتخار و سربلندی نظام هستند، گفت: آنها بخشی از بدن خود را تقدیم کردند تا ارزش‌های اسلامی در جامعه زنده بماند.
وی افزود: جانبازان بعد از نایل شدن به مقام جانبازی، با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم کرده و می‌کنند که زحمات و فداکاری‌های آنها در راه اسلام، قابل تقدیر است.
در ادامه دیدارها، بخشدار مرکزی شهرستان قزوین گفت: امروز آرامش و امنیتی که در کشور حاکم می‌باشد مرهون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران است که بایستی قدردان آنها باشیم.
همچنین در ادامه دیدارها، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین، شهدا و جانبازان را گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس برشمرد و گفت: امروز بایستی آحاد جامعه از سیره این دلیرمردان درس بگیرند و راه آنها را با اراده مصمم ادامه بدهند.
در این دیدارها، مسوولان حاضر از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و جانبازان در هشت سال دفاع مقدس قدردانی و از مقام آنها تجلیل کردند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار