براساس ارزیابی سالانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر سازمان های نظامی، قضائی و دادگستری قزوین، تیپ 116 شهید صفوی با ارائه عملکرد مطلوب در زمینه احیا و ترویج فرهنگ غنی اسلامی، موفق به کسب مقام برتر در بین نیروهای مسلح این استان شد.
کد خبر: ۳۵۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 07 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا  فرمانده تیپ 116 شهید صفوی قزوین در مراسم صبحگاه عمومی این تیپ ضمن تجلیل از فعالان و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر، با اشاره به جایگاه و اهمیت خاص این فریضه الهی و دینی، گفت: این مهم رمز پایداری و برپایی دستورات الهی و شور و نشاط جامعه اسلامی است.
به گفته امیر سرتیپ دوم ستاد بیژن فلاحی، با احیای این فرضیه مهم اسلامی بی تفاوتی از میان مردم برداشته شده و همه افراد در برابر یکدیگر مسئول شناخته می شوند.
وی با اشاره به روح معنوی حاکم بر کوی های سازمانی، افزود: خوشبختانه تیپ 116 شهید صفوی قزوین با تاسی به مکتب عاشورا و بهره گیری از اهداف قیام حضرت امام حسین (ع) توانست رتبه برتر را در زمینه ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در بین نیروهای مسلح استان را کسب و ضروری است از این پس نیز با اقدام لازم و برنامه ریزی های مدون شاهد تداوم موفقیت ها و ارتقای سطح سازمانی در تمام زمینه ها باشیم.
فرمانده تیپ 116 شهید صفوی قزوین در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین نصر، یادآور شد: این عملیات یکی از بزرگترین عملیات های منظم و کلاسیک در طول دوران دفاع مقدس بود تا جایی که از آن به نام 'نبرد تانک ها' یاد می شود و در 15 دی ماه سال 59 توسط لشگر 16 زرهی قزوین در منطقه هویزه و جنوب رودخانه کرخه با هدف آزادسازی سرزمین های تحت اشغال، از جمله پادگان حمیدیه و جاده سوسنگرد به حمیدیه عملیاتی شد.
در پایان این مراسم از حجت الاسلام و المسلمین کربلایی محمدی، سروان حیدر محمودی، سروان آرمان حاتمی، ستوان یکم نورحسین دهنوی و سمانه نوروزی از فعالان و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر این تیپ با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار