مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین:
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: ۱۹ قطعه پرنده اسیر شده توسط شکارچیان در قزوین به طبیعت بازگشتند.
کد خبر: ۳۵۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 12 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سیاوش شمسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی چندعملیات جداگانه۸ شکارچی غیر مجازو ۱۹ قطعه پرنده زنده توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستانهای قزوین، تاکستان، آبیک و البرز دستگیر و ضبط شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین اعلام کرد: در این عملیات ماموران یگان حفاظت محیط زیست قزوین در حین عملیات گشت و کنترل و اجرای قوانین مقررات شکار و صید در حوزه استحفاظی قزوین موفق شدند یک شکارچی متخلف را با ۱۴ قطعه پرنده سهره دستگیر و پرنده ها و ادوات زنده گیری را ضبط کنند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد : در عملیات دیگر ماموران تاکستان موفق به دستگیری سه نفر شکارچی شدند که حامل سه قبضه اسلحه بود با وسایل، ادوات شکار ضبط شد.

شمسی پور افزود: در عملیات بعدی ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ابیک موفق به دستگیری سه شکارچی متخلف به همراه ۵ قطعه سهره و لاشه چهار قطعه کبوتر و دو اسلحه شدند که اسلحه، لاشه پرندگان، پرنده های زنده  و ادوات زنده گیری ضبط شد.

وی ادامه داد: درعملیات آخر ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان البرز موفق به دستگیری یک نفر شکارچی متخلف به همراه یک قبضه سلاح متغیر به غیر شدند که توسط مامورین ضبط شد.

در پایان مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین اعلام کرد: پرونده متخلفین برای پیگیری قضایی به مراجع قضایی ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار