با حضور مربی بین‌المللی هندی
قائم‌مقام اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: اردوی تیم ملی کبدی دختران کشور نخستین اردویی بود که با حضور یک مربی بین‌المللی هندی در شهر اقبالیه برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 14 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، عباس علایی‌مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین به پیگیری هیأت کبدی استان قزوین، شهرداری اقبالیه و شورای شهر اقبالیه برای میزبانی اردوی تیم ملی کبدی دختران کشور اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسؤولان اقبالیه، تمهیدات استان و همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان قزوین این اردوی هفت روزه در قزوین برگزار شد.

وی افزود: امیدواریم این تلاش‌ها که برای میزبانی اردوی تیم ملی کبدی دختران کشور صورت گرفت، بتواند سطح دانش تیم ملی و کبدی‌کاران قزوین را افزایش دهد و گامی برای پیشرفت کبدی استان قزوین برداشته شود.

قائم‌مقام اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه توانستیم وسایل و ابزار سخت‌افزاری قابل قبول برای برگزاری اردوی تیم ملی کبدی فراهم کنیم، اضافه کرد: امید است که با تداوم حمایت مسؤولان این استان بتوانیم در تمام رشته‌های ورزشی همانند کبدی حضور پررنگی داشته و شاهد موفقیت‌های ورزشکاران قزوینی باشیم.

علایی‌مقدم به حضور پنج بازیکن و یک مربی از قزوین اردوی تیم ملی کبدی دختران کشور اشاره کرد و گفت: در این اردو 32 بازیکن، چهار مربی و یک سرپرست حضور داشتند که هیأت کبدی استان قزوین توانست با برنامه‌ریزی درست و مدون در این رشته ورزشکاران را به اردوی تیم ملی کبدی دعوت کند؛ اردوی تیم ملی کبدی دختران کشور نخستین اردویی بود که با حضور یک مربی بین‌المللی هندی برگزار شد.

این مسؤول ورزشی به استعدادهای موجود در شهر اقبالیه اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود فضای ورزشی و ورزشکاران با انگیزه در این شهر، تلاش داریم مسابقات بیشتری با کمک مسؤولان به میزبانی شهر اقبالیه برگزار کنیم؛ هدف از این مهم افزایش شور و نشاط در بین جوانان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار