مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پاسخ به اعتراضات مردم در خصوص افزایش گازبها گفت: هزینه‌های گازبها بر اساس میزان مصرف مشترکین محاسبه می‌شود.
کد خبر: ۳۶۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 14 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از سرویس اجتماعی صبح قزوین، با شروع فصل سرما و برودت هوا طبیعتا میزان مصرف مشترکین گاز افزایش می‌یابد اما اخیرا صدور برخی فیش‌هایی با مبالغ نامتعارف و هنگفت موجب اعتراض مردم قزوین شده است.

برای بررسی بیشتر این مسئله به گفت‌و‌گو با مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین پرداخته‌ایم.

اسماعیل مفرد بوشهری مفرد مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در خصوص افزایش نرخ گاز برخی مشترکین اظهار کرد: اعلام نرخ گاز بهای مصرفی جزو مصوبات دولت و مجلس شورای اسلامی می‌باشد و شرکت گاز استان دخالتی در تعیین آن ندارد.

وی با تصریح بر اینکه هزینه‌های گاز بر اساس میزان مصرف مشترکین محاسبه می‌شود، عنوان کرد: برای فصول سرما از ابتدای آذرماه مطابق جدول پلکانی محاسبه می‌شود.

بوشهری مفرد درخصوص تعرفه تشویقی برای مشترکین کم مصرف توضیح داد: چنین طرحی در شرکت گاز وجود ندارد اما در فصل سرما باتوجه به پلکانی بودن گازبها، مشترکین کم مصرف می‌توانند مبالغ بسیار کمتری نسبت به مشترکین پر مصرف پرداخت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در رابطه با گازرسانی شرکت‌های در حال توسعه، ابراز کرد: سیاست شرکت گاز استان فراهم نمودن حداکثری بسترهای لازم در جهت گازرسانی به صنایع استان می‌باشد.

این مسوول اضافه کرد: در راستای کمک به استمرار فعالیت و رونق صنایع فعال، نهایت همکاری را با صنایع وابسته به نعمت گاز طبیعی را داریم.

وی با بیان اینکه میزان مصرف گاز در ۲ ماهه پاییز سال جاری ۳۴۴ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۱۲۲ متر مکعب بوده، اظهار کرد: میزان مصرف گاز در ۸ ماهه ابتدایی سال جاری یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۲۱۶ متر مکعب می‌باشد.

این مسئول افزود: طبق دستورالعمل شرکت ملی گاز، روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه سراسری گاز متصل می‌شوند که تاکنون از تعداد کل روستاهای استان که ۶۰۷ روستا می‌باشد ۳۳۳ روستا گازدار و ۱۷۶ روستا نیز در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با رعایت نکات مرتبط با صرفه جویی در مصرف گاز علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده از جهت کاهش هزینه‌ها در صیانت از سرمایه ملی نیز سهیم باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار