با حکم استاندار قزوین
با حکم استاندار قزوین، شاهرخی به عنوان رئیس کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین منصوب شد.
کد خبر: ۳۶۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 14 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، با صدور حکمی از سوی استاندار قزوین، سید سعید شاهرخی به عنوان رئیس کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین منصوب شد.

در بخشی از حکم فریدون همتی استاندار قزوین خطاب به سید سعید شاهرخی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آمده است: بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری و با عنایت به مراتب تعهد درایت و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت رئیس کمیته تخصصی توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان قزوین منصوب می‌کنم.

در این حکم عنوان شده است: توفیقات شما را در راستای انجام این مأموریت خطیر و اجرای برنامه‌ها با رعایت اصول قانون‌مداری و منشور اخلاقی دولت یازدهم در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)از درگاه خداوند متعال خواستارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار