در 9 ماه ابتدای امسال صورت گرفت
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: در 9 ماه ابتدای امسال 3 هزار و 500 مددجو از خدمات آموزشی شبکه‌های امداد فرهنگی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۳۶۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲ 14 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی‌اصغر کشاورز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی استان قزوین خدمات مختلفی را در قالب شبکه‌های امداد فرهنگی به مددجویان این نهاد ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه 139 شبکه امداد فرهنگی در استان قزوین وجود دارد، افزود: در این شبکه‌ها، کلاس‌های مختلف قرآنی، آموزشی و تقویتی برای جامعه هدف به منظور کاهش مشکلات آن‌ها برگزار می‌شود.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین توانمندسازی فکری، فرهنگی و کاهش مشکلات جامعه هدف این نهاد را از مهم‌ترین اهداف ایجاد شبکه‌های فرهنگی برشمرد.

کشاورز یادآور شد: ایجاد شبکه‌های امداد فرهنگی در مناطق محروم و روستایی کمک می‌کند تا با استفاده از ظرفیت‌های مختلف، برای ساکنان این مناطق برنامه‌های فرهنگی مؤثری با کمترین هزینه برگزار کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه سال گذشته 3 هزار نفر از خدمات آموزشی شبکه‌های امداد فرهنگی استفاده کردند، تصریح کرد: در 9 ماه سال جاری هم 3 هزار 500 نفر از مددجویان از این خدمات بهره‌مند شدند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با اشاره به مشکلات شبکه‌های امداد فرهنگی گفت: عدم وجود مکان و نداشتن وسایل آموزشی مورد نیاز همانند صندلی برای برگزاری برنامه‌ها از مهم‌ترین مشکلات این شبکه‌ها است که باید مسؤولان مربوطه در رفع آن‌ها حمایت‌های لازم را انجام دهند.

کشاورز ادامه داد: اعضای شوراهای روستاها و محلات می‌توانند از شبکه‌های امداد فرهنگی پشتیبانی‌های لازم را انجام دهند تا برنامه‌های فرهنگی مؤثری برای علاقه‌مندان برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: خیران استان قزوین می‌توانند در شبکه‌های امداد فرهنگی ورود داشته باشند و در راستای کیفی‌سازی آن‌ها کمک‌های بسزایی به کمیته امداد امام خمینی این استان کنند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین با اشاره به اینکه یکی از رویکردها و اقدامات این نهاد ارتقای وضعیت فرهنگی مددجویان زیر پوشش است، یادآور شد: کمیته امداد مشکلات فرهنگی جامعه هدف را نمی‌تواند به تنهایی برطرف کند، به همین دلیل باید مسؤولان و خیران حمایت‌های لازم را انجام دهند.

کشاورز بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی استان قزوین تلاش می‌کند تا با استفاده از ظرفیت‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی خدمات بیشتری را با کیفیت مطلوب به جامعه هدف ارائه دهد تا رضایتمندی آن‌ها افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار