استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: یکی از مسیرهای مستقیم در تولید محصولات کشاورزی آشنایی کشاورزان با فضای تخصصی مطابق با نیازهای سخت و نرم‌افزاری تولید محصولات کشاورزی است.
کد خبر: ۳۶۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ 14 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی ظهر امروز در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی و صنایع وابسته استان قزوین که شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی، حبیبی معاون اقتصادی استاندار و علی‌اکبر متقی‌فرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان هم حضور داشتند، اظهار داشت: حضور برخی از شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه قابل توجه بود.

وی افزود: نمایشگاه کشاورزی و صنایع وابسته در استان قزوین از نظم و انضباط مناسبی برخوردار بود که موجب رضایت علاقمندان و بازدید‌کنندگان شده است.

استاندار قزوین اضافه کرد: با مدیریت خوب و مناسب جهاد کشاورزی و بخش خصوصی نمایشگاه، خوشبختانه مراجعان و تولید‌کنندگان و غرفه‌داران حاضر در نمایشگاه کشاورزی رضایت کاملی داشتند و از برقراری ارتباط مناسب ابراز رضایت کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

همتی تأکید کرد: این ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با کشاورزان و تولیدکنندگان و فعالان در عرصه کشاورزی و همچنین برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها در استان قزوین می‌تواند تأثیر مناسبی در ارتقای دانش و آگاهی کشاورزان داشته باشد و در اجرای کار هم تأثیرات خود را نشان دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار