رئیس سازمان جهادکشاورزی قزوین:
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت‌: هیچ محدودیتی در راستای تشکیل پرونده و اجرای سیستم‌های نوین آبیاری وجود نداردو آماده با بهره‌برداران بخش در اجرای این‌گونه سیستم‌ها هستیم.
کد خبر: ۳۶۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵ 14 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی‌اکبر متقی‌فرد در جلسه ستاد هماهنگی آبیاری تحت فشار که ظهر امروز با حضور معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: استراتژی کلی سازمان جهاد کشاورزی در زمینه اجرای طرح‌های بزرگ در بخش کشاورزی است اما از اجرای طرح‌های کوچک هم غافل نیستیم و کشاورزان باید تشویق و ترغیب بیشتری برای اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در باغات و مزارع به صورت تجمیع شوند.

وی با بیان اینکه در راستای سفر هیأت دولت به استان قزوین مرحله نخست اعتبارات طرح‌های آبیاری نوین به استان قزوین ابلاغ شده است، افزود: در اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در باغات و مزارع باید نظارت بیشتری انجام شود تا مراحل اجرای پروژه به نحو قابل قبولی پیش رود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تأکید کرد: باید از ظرفیت پیمانکاران و سازمان همیاری شهرداری‌های این استان برای پیشبرد اهداف طرح اجرای 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به سیستم‌های نوین آبیاری بهره گرفت.

متقی‌فرد گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و تأکیدات استاندار قزوین و سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان قزوین روند روان‌سازی اجرای طرح تجهیز 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان به سیستم نوین آبیاری آغاز شده و مشکلی خاصی در روند اجرای آن وجود ندارد.

این مسؤول اضافه کرد: با تعامل، همکاری و هماهنگی انجام شده، بانک کشاورزی استان قزوین هم آمادگی لازم برای پیشبرد اجرای این طرح را دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ادامه داد: انتظارات برای توسعه بخش کشاورزی و اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در این استان بالا بوده، بنابراین باید با همکاری و همدلی بیشتر در اجرای بهتر این طرح گام برداریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار