رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای شهر قزوین تأکید کرد
رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: از راهبردهای مهم این شهر، حمایت از بخش خصوصی و کمک برای فراهم کردن زمینه توسعه گردشگری در شهر قزوین است.
کد خبر: ۳۶۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 15 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی صادقی‌نیارکی در حاشیه افتتاح فاز دوم مجموعه بین‌المللی تالار شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: از راهبردهای مهم شهر قزوین، حمایت از بخش خصوصی و کمک برای فراهم کردن زمینه‌ توسعه گردشگری در این شهر است و تاکنون به درخواست مسؤولان استان قزوین 10 جلسه با محوریت مجموعه بین‌المللی تالار شهر در شورای شهر قزوین تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این جلسات در خصوص رفع مشکلات مراحل ساخت این پروژه بوده و از جمله این مشکلات واگذاری زمین به مجموعه بین‌المللی تالار شهر بود که با رایزنی‌های صورت گرفته، توانستیم اراضی مربوطه را با نازل‌ترین قیمت به این مجموعه واگذار کنیم.

رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: شورای شهر قزوین در ارتباط با صدور انواع مجوزهای مربوط به مجموعه بین‌المللی تالار شهر نهایت همکاری را داشت و تا حد امکان اقدامات ساخت را برای این پروژه تسهیل کرد.

صادقی‌نیارکی با بیان اینکه هدف شورای شهر شناخته شدن قزوین بود، گفت: آثار باستانی و ملی بسیاری در استان قزوین وجود دارد و تمام این اقدامات برای جذب گردشگر است تا قزوین بتواند در چند سال آتی از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تبدیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار