رئیس پلیس راه قزوین:
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این استان خشک بوده و تردد وسائل نقلیه جریان دارد به‌گونه‌ای که ترافیک در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی عادی و روان است.
کد خبر: ۳۶۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 15 January 2017
به گزار شتابناک از قزوین، نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: تردد وسائل نقلیه در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی قزوین_ کرج، قزوین_رشت و قزوین به سمت همدان روان بوده و هیچ مشکل خاصی در تردد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هوای استان قزوین صاف است، افزود: جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این استان خشک بوده و تردد وسائل نقلیه جریان دارد به‌گونه‌ای که ترافیک در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی عادی و روان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه احتیاط نخستین شرط رانندگی است، ادامه داد: راننده و سرنشینان جلو و عقب وسائل نقلیه حتماً از کمربند ایمنی استفاده کنند چراکه بستن کمربند ایمنی مانع از آسیب‌های خطرناک به سرنشینان در هنگام تصادف می‌شود.

بیگلری با بیان اینکه بخش بزرگی از تصادفات را عابران پیاده به خود اختصاص می‌دهند، عنوان کرد: عابران پیاده از عبور در اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها به شدت پرهیز کنند چراکه عبور از اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها خطرات و عواقب جبران‌ناپذیری را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان در هنگام حرکت فاصله طولی وسیله نقلیه خود را با وسائل‌ نقلیه جلو رعایت و مابین خطوط حرکت کرده و از تغییر مسیر ناگهانی به شدت پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین یادآور شد: رانندگان در هنگام سفر در ارتفاعات و دامنه‌ها زنجیرچرخ به همراه داشته و قبل از سفر، نسبت به سالم بودن چراغ خودروها و برف‌پاکن اطمینان حاصل کنند.

بیگلری با بیان وضعیت آب و هوا در فصل زمستان ادامه داد: رانندگان در هنگام سفر لباس گرم، پتو و مواد خوراکی به همراه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار