رئیس هیأت تیراندازی قزوین خواستار شد
رئیس هیأت تیراندازی استان قزوین گفت: حمایت مسؤولان از تولیدکنندگان داخلی موجب تولید محصولات باکیفیت، مطلوب و تهیه وسایل و تجهیزات ورزشی با هزینه مناسب از تولیدکنندگان داخلی می‌شود.
کد خبر: ۳۶۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 15 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حسین زکی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات سراسری جام تیراندازی ساچمه بیژن در استان قزوین اظهار داشت: این دوره از مسابقات سراسری جام تیراندازی با شرکت بیش از 70 تیرانداز، صبح روز جمعه بیست‌ و چهارم دی ماه سال جاری با همکاری هیأت تیراندازی این استان در سالن تیراندازی شهید احمدی مجموعه ورزشی غدیر شهر قزوین برگزار شد.

وی با بیان اینکه ورزشکاران از استان‌های زنجان، تهران، البرز و شهرستان آبیک در این دوره از مسابقات حضور داشتند، افزود: این دوره از مسابقات سراسری جام تیراندازی ساچمه بیژن با هدف حمایت از تولیدات داخلی در استان قزوین برگزار شد.

رئیس هیأت تیراندازی استان قزوین ادامه داد: در این دوره از مسابقات ابراهیم برخورداری دارنده سهمیه المپیک 2012 لندن و الهام هریجانی، مهدیه عباسی و راضیه برخورداری از قهرمانان تیم ملی بانوان و سایر ورزشکاران تیم ملی از استان‌های تهران، زنجان، البرز و شهرستان آبیک حضور داشتند.

زکی‌زاده با اشاره به نفرات برتر این دوره از مسابقات سراسری جام تیراندازی ساچمه بیژن تصریح کرد: حمیدرضا بهرامی، سپیده شهراسبی و مهدیه مشهدی‌آقایی نفرات برتر در بخش تنگ بادی و فرهاد محمدی، امیرحسین آرامش و بهنام شیرسوار نفرات برتر در بخش تپانچه بادی بودند.

وی با بیان اینکه حامی مالی این دوره از مسابقات شرکت تولیدی ساچمه بیژن بوده است، خاطرنشان کرد: در پایان مسابقات به نفرات برتر حکم قهرمانی و جوایز نفیس از سوی شرکت ساچمه بیژن اهدا شد.

رئیس هیأت تیراندازی استان قزوین یادآور شد: امید است مسؤولان تولیدکنندگان داخلی به ویژه تولیدکنندگان داخلی حوزه ورزشی را مورد حمایت ویژه قرار دهند تا هیأت‌های ورزشی برای تهیه وسایل و تجهیزات ورزش به کشورهای خارجی متکی نباشند.

زکی‌زاده مطرح کرد: حمایت مسؤولان از تولیدکنندگان داخلی موجب تولید محصولات باکیفیت، مطلوب و تهیه وسایل و تجهیزات ورزشی با هزینه مناسب از تولیدکنندگان داخلی می‌شود.

این مسؤول ورزشی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات برای برگزاری مسابقات سراسری تیراندازی جام بیژن از سوی هیأت تیراندازی استان قزوین انجام شده است، ادامه داد: انتظار می‌رود مسؤولان و مدیران حمایت ویژه و گسترده‌ای نسبت به هیأت‌های ورزشی داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار