رئیس ستاد عتبات عالیات قزوین خبر داد
رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین از برگزاری نخستین همایش مسؤولان ستادهای عتبات عالیات 10 استان در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 15 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سهرابعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اماکن و زیارتگاه‌های مقدس اظهار داشت: مردم ولایتمدار جامعه اسلامی همیشه و به صورت پیوسته و مداوم در خصوص امر بازسازی اماکن و زیارتگاه‌های مقدس نقش مهم و تأثیرگذاری داشته‌اند به گونه‌ای که این موضوع در سال‌های اخیر از سوی مردم به صورت شایسته و ارزنده انجام شده است.

وی با بیان اینکه از سال‌های گذشته موضوع بازسازی بارگاه مطهر طفلان مسلم(ع) به مردم استان قزوین واگذار شده است، افزود: مردم این استان با همکاری، همدلی و مشارکت مضاعف خود در خصوص بازسازی و احیاء بارگاه مطهر طفلان مسلم(ع) نقش مؤثر، ارزنده‌ و اثرگذاری داشتند که از مردم شریف شهر قزوین تقدیر و قدردانی می‌شود.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین افزود: نخستین همایش مسؤولان ستادهای عتبات عالیات 10 استان، در قزوین برگزار می‌شود که در این همایش مسؤولان ستادهای عتبات عالیات استان‌های قم، تهران، البرز، قزوین، زنجان، همدان، گیلان، لرستان و مرکزی حضور دارند.

احمدی تصریح کرد: نخستین همایش مسؤولان ستادهای عتبات عالیات 10 استان با محوریت عملکرد سال جاری و نحوه مشارکت مردم در خصوص امر بازسازی عتبات عالیات در استان قزوین برگزار می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: این همایش روز چهارشنبه بیست‌ و نهم دی ماه سال جاری از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 17 در سالن جلسات باغستان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار می‌شود.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین یادآور شد: این استان به عنوان 5 استان برتر در زمینه خدمات‌دهی ستاد اربعین حسینی سال جاری انتخاب شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار