استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: با پیگیری جدی مسئولان باید برای حل مشکلات آسانسور، قسط بندی، مفاصه حساب بیمه و صدور اسناد مالکیت مسکن مهر استان بسرعت اقدام شود.
کد خبر: ۳۶۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 15 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر،فریدون همتی روز شنبه در شورای مسکن استان که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: همه ما وظیفه داریم برای حل مشکلات مسکن مهر در استان اقدام کنیم تا کام مردم از خرید مسکن ارزان قیمت شیرین شود.

وی افزود: هر چند مشکلات این بخش بسیار زیاد و هزینه براست اما باید تلاش کنیم تا کارها شتاب گیرد و برخی خدمات مانند اصلاح مسائل فنی، رفع عیب آسانسورها، صدور سند مالکیت و قسط بندی وامها با سرعت بیشتری عملیاتی شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: برای ایجاد آرامش در میان مردم لازم است شرایط صدور سند و ساماندهی امور با سرعت بیشتری عملیاتی شود که تاکید جدی داریم در مدت یک ماه اینده این مشکلات حل شود.

وی تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی به عنوان متولی کار پیگیر امر مسکن باشد و اگر تعاونی ها کوتاهی کردند خدمات لازم را انجام دهد و سپس از تضمین پیمانکاران کسر کند تا کار مردم متوقف نشود.

استاندار از مدیران بانکها هم خواست نسبت به قسط بندی تسهیلات ارائه شده اقدام لازم صورت گیرد وبا تصمیم گیری استانی و خارج از برخی ضوابط نسبت به تسریع در امور مردم اقدام کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه مشکلات مسکن مهر به دولت گره خورده هر چند متولی اصلی تعاونی ها هستند اما باید مسیرها تسهیل شود و با انعطاف در مواقعی که ممکن می شود بتوانیم کارها را با شتاب بیشتری انجام دهیم.

همتی اضافه کرد: برای صدور پایان کار هم از شهرداری ها انتظار داریم همکاری بیشتری کنند تا موضوع حل و فصل شودواداره تامین اجتماعی هم برای مفاصه حساب اقدام لازم را انجام دهد.

استاندار قزوین تصریح کرد: در مسکن سه جانبه پیمانکاران فراخوان شوندوپس از شناسایی مشکلات و نواقص از آنها خواسته شود بسرعت برای حل نواقص اقدام کنند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار