شهردار محمدیه:
شهردار محمدیه گفت: با کمک استانداری و دستگاههای اجرایی برای تامین خدمات روبنایی و زیربنایی در مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان تاکنون ۷۰ میلیارد تومان توسط شهرداری محمدیه هزینه شده است.
کد خبر: ۳۶۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 15 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حسین بهزادپور روز شنبه در جلسه شورای مسکن استان گفت: بر اساس سیاست های استانداری تلاش کردیم تا خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر را در حد وظایف خود تامین کنیم.

وی افزود: پایان کار در واحدهای مسکونی تابع یک سری شرایط فنی است و نباید دنبال کار مقطعی برای حل مشکلات واحدها باشیم و کاری نکنیم تا در آینده برخی مسائل بروز کرده و مشکلات بیشتری را ایجاد کند.

شهردارمحمدیه تصریح کرد:برای حل مشکلات مردم ساکن درمسکن مهر با نادیده گرفتن برخی ضوابط شاهد صدور ۷ هزار سند هستیم که نظر کارشناسی در آن لحاظ نشده است و نباید این روند تداوم یابد.

بهزادپور اظهارداشت: در حال حاضر ۴ پرونده کیفری هم داریم که مربوط به مسائل فنی است لذا نباید به دلیل سرعت در کار مسائل مهم فنی را نادیده بگیریم.

وی گفت: با وجودی که با مشکلات مالی مواجهیم اما با کمترین هزینه نسبت به حل مشکلات مسکن مهر اقدام کرده ایم و امروز هم آمادگی کامل داریم تا همراه متقاضیان باشیم.

شهردار محمدیه یادآورشد: از مجموع ۲۲ هزار واحد تحویل شده در ناحیه شهری مهرگان تعداد ۱۷ هزار واحد دارای کنتورهای برق، آب و گاز است و اگر مطالبات شهرداری داده شود بقیه خدمات را ارائه خواهیم کرد.

 هزینه کرد ۷۰ میلیارد تومان در ناحیه شهری مهرگان

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد تومان در مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان هزینه شده است و ۱۰ میلیارد تومان هم لازم داریم و طلبکاریم تا سایر خدمات را ارائه کنیم.

بهزادپور اظهارداشت: تمامی هزینه های مسکن مهر با نظارت دفتر فنی استانداری صورت می گیرد تا هزینه ها به جا و درست در انجام خدمات روبنایی و نیازهای متقاضیان و ساکنان مصرف شود.

وی گفت: ضمن تشکر از همکاری خوب استانداری و معاونت عمرانی و دستگاههای اجرایی مانند راه و شهرسازی، اسناد و املاک و دستگاههای خدمات رسان مانند آب، برق، گاز و مخابرات برای تداوم خدمات رسانی در لاین ناحیه اعلام آمادگی کامل کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار