معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قزوین:
معاون مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در استان قزوین ۳۶ هزار واحد مسکن مهر در استان به متقاضاین واگذار شده است.
کد خبر: ۳۶۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 15 January 2017
به گزارش تابناک از قزون به نقل از خبرنگار مهر، علی محمد پورکریم روزشنبه درجلسه شورای مسکن استان قزوین که دراستانداری برگزار شداظهار داشت: سهم مسکن مهر در استان قزوین بالغ بر ۵۰ هزار واحد است که ۷۸۰۰ واحد آن در بافت فرسوده قرار دارد.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳۶ هزار واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر به متقاضیان واگذار شده است و دو هزار واحد نیز در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: ۱۵۵ واحد برای افراد تحت پوشش بهزیستی و ۳۴۶ واحد برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی است و ۱۹۷ واحد نیز برای خانواده های دو معلولی واگذار شده است.

پورکریم اظهارداشت: ۲۸۰۶ واحد ویژه زوج های جوان و ۳۴۳۸ واحد برای زنان سرپرست خانوار است که برای ۱۱۰ واحد دو معلول برای هر واحد ۲۵ میلیون تومان توسط بنیاد مستضعفان و بهزیستی تامین و پرداخت شده است.

وی گفت: تعداد واحدهای مسکن مهر در شهرستان تاکستان ۲۰۰۳واحد، آبیک ۲۰۷۰ واحد، قزوین ۴۲۴۹ واحد، الوند ۴۰۶۵ واحد است و تعداد واحدهای سه جانبه نیز ۱۰ هزار و ۴۷۱ واحد و خرده مالکین تعداد ۱۲ هزار و ۹۸۰ واحد است.

پورکریم اضافه کرد:در ناحیه شهری مهرگان تعداد ۲۰ مدرسه، یک پاسگاه، شش سالن ورزشی، باید ساخته شود تا بتوانیم نیاز های فرهنگی و آموزشی این منطقه را فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار