مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایام دهه مبارک فجر دومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی قزوین به مدت سه روز برپا می شود.
کد خبر: ۳۶۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 15 January 2017
به گزار ش تابناک از قزوین، حمیدرضا خانپور روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه از 10 الی 13 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.
وی با اشاره به تاکید استاندار قزوین برای همکاری دستگاه های اقتصادی در هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی استان نیز شرکت شهرک های صنعتی قزوین را در برپایی این نمایشگاه همراهی می کنند.
این مسئول، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی مردم با محصولات و تولیدات صنایع کوچک و متوسط مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین نام برد و اظهار داشت: آگاهی مردم از تاثیر اجرای طرح رونق تولید از سوی دولت بر واحدهای نیمه راکد و غیرفعال از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است، چرا که در آن شاهد حضور برخی واحدهای به تازگی فعال شده که از تسهیلات طرح رونق برخوردار شده اند نیز خواهیم بود.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: 80 واحد تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان محصولات و توانمندی های خود را در فضایی به وسعت 2 هزار متر مربع در این نمایشگاه به معرض نمایش می گذارند.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی فعال با 750 واحد به بهره برداری رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار