استاندار قزوین:
استاندار قزوین با اشاره به اینکه واحدها و طرح های صنعتی و کشاورزی دریافت کننده تسهیلات رونق تولید باید به تعهد خود در زمینه ایجاد اشتغال پایبند باشند، گفت: یکی از اهداف تزریق منابع بانک ها در قالب تسهیلات به بخش تولید، حفظ فرصت های شغلی موجود و ایجاد شغل های جدید است.
کد خبر: ۳۶۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 15 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایرنا، فریدون همتی در سی امین نشست ستاد تسهیلات رونق که با حضور فرمانداران، مدیران دستگاه های اقتصادی و بانک های عامل استان برگزار شد، حفظ اشتغال واحدهای دریافت کننده تسهیلات رونق را بسیار مهم خواند و افزود: تحقق این موضوع نیازمند مراقبت و نطارت مستمر است.
وی در ادامه با اشاره به اعطای 9 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدها و طرح های صنعتی و کشاورزی استان، از بانک ها خواست تا پایان امسال یک هزار میلیارد ریال دیگر به متقاضیان واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت کنند.
همتی از مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های استان همچنین خواست تا یک مرتبه دیگر پرونده های درخواستی رد شده واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق را مورد بررسی قرار دهند.
استاندار قزوین در ادامه از بانک ها و دستگاه های اجرایی مربوطه نیز خواست تا با نظارت دقیق خود بر واحدهای دریافت کننده وام، موجب شوند تا تسهیلات اعطایی در محل های تعیین شده هزینه شود.
همتی با بیان اینکه سمت و سو و اولویت تخصیص باقیمانده تسهیلات رونق تولید باید به واحدهای نیمه کاره اختصاص یابد، افزود: بانک ها و دستگاه های اجرایی مسئول، میزان دقیق اشتغال و تولید واحدها پس از دریافت تسهیلات رونق را مشخص کرده و آن را به استانداری گزارش دهند.
استاندار قزوین در ادامه به تعهد کمیته امداد امام (ره) برای ایجاد 6 هزار فرصت شغلی از طریق استفاده از 800 میلیارد ریال تسهیلات بانکی اشاره و یادآور شد: باید در اجرای این طرح سرعت بخشید و تسهیلات تعیین شده نیز از سوی بانک ها اختصاص پیدا کنند.
استاندار قزوین در پایان افزود: در حوزه بازاریابی محصولات تولیدی از سوی شاغلان جدید که از مددجویان کمیته امداد هستند باید برنامه ریزی کرد تا آنها در فروش کالاهای تولید شده خود با مشکل و بحران روبرو نشوند.
2 هزار و 160 واحد و طرح صنعتی و کشاورزی در استان قزوین امسال متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار