رئیس سازمان صنعت و تجارت استان قزوین:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: هم اکنون بحث نظارتی هتل‌ها با حضور نماینده میراث فرهنگی و گشت‌های مشترک با این سازمان مسائل مربوط به نرخ‌گذاری را براساس قوانین صنفی و امور مربوط به هتل‌داری براساس قوانین مربوطه نظارت می‌شود.
کد خبر: ۳۶۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 16 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، سی امین نشست شورای گفت‌وگوی بین بخش خصوصی و دولت شامگاه یکشنبه با حضور اعضای این شورا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

علی پرزحمت در این نشست در مورد اختلاف نظر بین اتاق اصناف و میراث فرهنگی در صدور مجوز فعالیت هتل‌ها اظهار داشت: مبنای اجرای قانون دستورالعمل و قوانین از سوی وزارت متبوع است.

وی تصریح کرد: هم اکنون بحث نظارتی هتل‌ها با حضور نماینده میراث فرهنگی و گشت‌های مشترک با این سازمان، مسائل مربوط به نرخ‌گذاری را براساس قوانین صنفی و امور مربوط به هتل‌داری براساس قوانین مربوطه نظارت می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین خاطرنشان کرد: هئیت نظارت بر مراکز اقامتی و هتل‌ها بر قیمت این مکان‌ها نظارت می‌کنند و اخذ پروانه از میراث فرهنگی امری لازم و ضروری است.

پرزحمت گفت: مراکز اقامتی، رستوران‌های بین راهی و مسافرخانه‌ها باید همکاری لازم با دستگاه‌های اجرایی را داشته باشند.

لازم به ذکر است این نشست  با محوریت پیگیری مصوبات قبلی شورا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد.

پرداخت 3600 میلیارد تومان تسهیلات در 9 ماهه امسال در استان قزوین

حسین زکی‌زاده شامگاه یکشنبه در این نشست اظهار داشت: براساس آمارهای به دست آمده میزان منابع بانکی استان قزوین در یک سال گذشته منتهی به آذرماه 95 بیش از 84700 میلیارد ریال و میزان مصارف در همین مدت 99550 میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: 45 درصد منابع بانکی استان در این مدت زمانی کوتاه مدت بوده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری قزوین بیان کرد: در 9 ماهه امسال 3600 میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شده که 74 درصد سرمایه در گردش و 26 درصد سرمایه ثابت بوده است.

زکی‌زاده ادامه داد: میزان تسهیلات پرداختی در استان قزوین به تفکیک 36 درصد بخش صنعت، 22 درصد کشاورزی، 32 درصد خدمات و 9 درصد مربوط به مسکن بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه احیای واحدهای تولیدی رکوردی خوشبختانه تاکنون 906 واحد تسهیلاتی به میزان 951 میلیارد تومان در 3 بخش بهین‌یاب، پرداخت مستقیم و ابلاغی معاون اول رئیس جمهور دریافت کرده‌اند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری قزوین تصریح کرد: میزان صادرات استان قزوین در 9 ماهه امسال 169.3 میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش یافته است.

زکی‌زاده از وجود 56 واحد تولیدی بحرانی، درجه 1، درجه 2 و تعطیل دارای پرنسل در استان قزوین خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار