مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین:
مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: با وجود بیمارستان و درمانگاه های مدرن در استان قادریم با توسعه توریسم درمانی پذیرای مردم عراق در استان باشیم.
کد خبر: ۳۶۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 16 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، محمد صادق بابایی روز یکشنبه در نشست شورای روابط خارجی استان قزوین که با حضور میر مسعود حسینیان سرکنسول ایران در کربلا در استانداری برگزار شد اظهار داشت: در حوزه توریسم درمانی در کشور و استان قزوین ظرفیت های بسیار خوبی داریم که هنوز نتوانسته ایم از آن بهره برداری کنیم.

وی افزود: خوشبختانه هم تجهیزات بیمارستانی و درمانی و هم هزینه های درمانی در کشور  و استان ما منطقی و مطلوب است که مورد توجه بسیاری از کشورها از جمله عراق است و می توانیم در این زمینه خدمات مناسبی به مردم نیازمند کشورهای همسایه ارائه کنیم.

بابایی اظهارداشت: در حوزه جراحی قلب، تعویض مفصل، درمان بیماری چشم، آنژیوگرافی، ترمیم و زیبایی پوست توانمندی بالایی داریم و آماده ایم خدمات درمانی با کیفیتی را به مردم کشور عراق ارائه کنیم.

وی گفت: قرار بود یک مرکز تشخیص در استان کربلا احداث کنیم اما سیاست گذاری نظام درمانی کشور عراق ویژگی های خاصی دارد که باید به ما منتقل شود تا در صورت امکان این طرح را عملیاتی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار