مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:
مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: کلاس های آموزشی و هنری متنوع ترم زمستانه در خانه های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی آغاز شده و تا ۳۰ دی ماه ثبت نام ادامه دارد.
کد خبر: ۳۶۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 16 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین؛ ابوالفضل اکبری در این باره اظهار کرد: بیش از هشتاد رشته هنری، رایانه، آموزشی، علمی و فرهنگی ویژه بزرگسالان و نوجوانان و پنجاه رشته برای کودکان و خردسالان در خانه های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی دایر است که به صورت تعرفه دولتی و اقساط ماهانه به علاقمندان ارائه می شود.

وی افزود:کلاس های رایانه ویژه زنان خانه دار و مهارت های هفت گانه رایانه در مراحل مقدماتی و پیشرفته، دوره های، قلاب بافی مقدماتی و پیشرفته، کلاس های کیک پزی، کلاس فرشینه، نمد دوزی، کلاس های سه تار، دف و تنبک در این خانه های فرهنگ در حال برگزاری است، علاقه مندان به رشته های فوق می توانند برای ثبت نام به دفتر آموزش خانه های محمدیه و شهید نواب صفوی مراجعه کنند.

اکبری همچنین از برگزاری کلاس های تقویتی ریاضیات همراه با اساتید مجرب و مشاوره تحصیلی رایگان خبر داد.

برپایی کارگاه آموزش باقلوا ویژه عید نوروز در خانه فرهنگ محمدیه

وی افزود:کارگاه های آموزش باقلوا لوز و باقلوا پیچ ویژه عید نوروز از دیگر دوره های آموزشی است که در این خانه های فرهنگ برگزار خواهد شد، مهلت ثبت نام در این کلاس ها تا ۱۵ بهمن است.

علاقمند می توانند برای ثبت نام در این دوره های آموزشی به دفتر آموزش خانه های فرهنگ محمدیه و شهید نواب صفوی مراجعه کنند یا با شماره تلفن های   ۳۳۵۶۴۹۷۱ «شهید نواب صفوی» و ۳۳۵۶۴۹۷۱ «محمدیه» تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار