فاتحان پاس، نماینده فوتبال استان قم در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در حالی به کار خود پایان داد که مشخص نشد حضور این تیم در لیگ ۳ چه سودی برای فوتبال قم داشت.
کد خبر: ۳۶۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۷ 17 January 2017
به گزارش تابناک قم، در ادامه برنامه واگذاری تیم‌های قهرمان لیگ بر‌تر فوتبال استان قم از سوی مدیران باشگاه‌های قهرمان به خارج از استان به دلیل ناتوانی در تأمین هزینه‌های حضور در لیگ ۳، این بار نوبت به تیمی غریبه به نام فاتحان پاس رسید تا با نام استان قم وارد لیگ ۳ شود. 

فاتحان پاس در حالی که حتی یک مربی یا بازیکن قمی در ترکیب خود نداشت در این مسابقه‌ها حضور پیدا کرد و در ‌‌نهایت موفق به صعود به مرحله بعد نشد. 

این تیم تمامی بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌کرد اما نه توانست از مزیت حضور تماشاگران قمی بهره‌مند شود و نه اهالی فوتبال در قم را به خود علاقه‌مند کند. 

اما شاید این سؤال پیش بیاید که این تیم‌ها چطور سر از قم در می‌آورند. تیم‌های حاضر در لیگ ۳ یا باید سهمیه این مسابقه‌ها را کسب کنند یا سهمیه را خریداری کنند. 

تیم‌های پولدار که سهمیه این مسابقه‌ها را ندارند به سراغ استان‌هایی می‌روند که نمی‌خواهند در این مسابقه‌ها شرکت کنند و در نتیجه سهمیه آن‌ها را با پرداخت مبلغی می‌خرند اما بر اساس قانون ملزم به حضور در مسابقه‌ها به نام‌‌ همان استان هستند و باید در‌‌ همان استان نیز مسابقه‌های خود را انجام دهند. 

این همه داستان تیم فاتحان پاس قم در لیگ ۳ است. تیمی که هزینه زیادی برای این مسابقه‌ها کرد اما در راه صعود موفق عمل نکرد تا پرونده فوتبال قم در لیگ ۳ در سال جاری نیز بسته شود.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار