مدیرکل دامپزشکی قزوین خبر داد
مدیرکل دامپزشکی استان قزوین از برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع لبنی و صنایع وابسته از 4 تا 7 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 17 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سیدبهمن نقیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی، صنایع لبنی و صنایع وابسته از چهارم تا هفتم بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور دامداران شرکت‌های تولیدکننده خوراک دام، شرکت‌های دارویی و دیگر صنایع مرتبط و همچنین دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های وابسته برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه دام طیور ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با صنایع وابسته، مرتفع کردن نیازهای دامداران و همچنین بازاریابی کارخانه‌ها و شرکت‌های وابسته به دامداری است.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین تصریح کرد: بر این اساس در غرفه این اداره‌کل با هدف رفع موانع تولید و ارتباط مستقیم بهره‌برداران با مسؤولان، تمام مدیران مجموعه اداره‌کل دامپزشکی و شهرستان‌های تابعه طبق برنامه زمانبندی با هدف رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان در غرفه این اداره‌کل حضور دارند.

نقیبی یکی از سیاست‌های راهبردی مجموعه دامپزشکی استان قزوین، همواره ایجاد زمینه مناسب برای افزایش تولید و ارتقاء سطح بهداشت در جامعه بوده است که در این نمایشگاه بروشورها و پوسترهایی هم با هدف آشنایی عموم مردم با بهداشت فرآورده‌های خام دامی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام طراحی و تکثیر شده است.

این مسؤول یادآور شد: در زمان برگزاری نمایشگاه ضمن ارائه مشاوره حضوری به بازدیدکنندگان، این اقلام هم توزیع می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان قزوین اعلام کرد: سامانه پیامکی 50001512 همواره آماده دریافت پیشنهادها، نظرها و انتقادهای تولیدکنندگان و عموم مردم است.

گفتنی است، مدیرکل، معاونان و رؤسای ادارات دامپزشکی شهرستان‌های تابعه طبق برنامه زمانبندی، با هدف ارتباط مستقیم با بهره‌برداران در غرفه اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار