کد خبر: ۳۶۵۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲ 23 January 2017
تابناک / سردار"محسن خانچرلی"گفت: مأموران کلانتری15 "منجیل آباد" حین گشت زنی در محورهای اصلی، اتوبان "تهران-ساوه" به یک دستگاه خودرو سواری پارک شده کنار یک رستوران مشکوک شده و موفق شدند صاحب خودرو را در داخل رستوران شناسایی کنند.

وی افزود: مأموران انتظامی در این عملیات متهم را دستگیر کرده و در بازرسی از خودروی وی، یک هزار و 698 قطعه عتیقه شامل سکه های قدیمی و سنگ های ذغالی خارجی و قاچاق که در یک کیف در زیر صندلی جاساز شده بود را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ماموران متهم را برای بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند، گفت: وی در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد و در ادامه اذعان داشت: عتیقه های کشف شده را از استان های غربی کشور بارگیری کرده و قصد انتقال آنها به خارج از کشور را داشت که با هوشیاری مأموران ناکام ماند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان میراث فرهنگی و آثار باستانی قدمت عتیقه های کشف شده را بیش از دو هزار سال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار