طلیعه فجر سی و هشتم در مینودر/25
دبیر هیأت ژیمناستیک استان قزوین از برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی ژیمناستیک در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره از سی‌ام دی ماه سال جاری در دو بخش دختران و پسران آغاز و تا 10 روز دیگر ادامه دارد.
کد خبر: ۳۶۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، کامران داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری نخستین جشنواره استعدادیابی ژیمناستیک در استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات از سی‌ام دی ماه سال جاری در دو بخش دختران و پسران آغاز شده که در سالن شهید چمران شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم استان قزوین استقبال پرشوری از جشنواره استعدادیابی ژیمناستیک داشتند، افزود: این مسابقات از سوی هیأت ژیمناستیک استان تمدید و تا 10 روز دیگر ادامه دارد.

دبیر هیأت ژیمناستیک استان قزوین اضافه کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان این استان و فدراسیون ژیمناستیک شاخص‌هایی را برای برگزاری مسابقات استعدادیابی به این هیأت معرفی کردند که در نهایت 6 شاخص شامل چابکی، تمرکز، تعادل، حالت دست و پا، هماهنگی عصب و هماهنگی عضله است.

داوودی با اشاره به نحوه برگزاری جشنواره استعدادیابی ژیمناستیک استان قزوین تشریح کرد:‌ این مسابقات به مربیگری 15 مربی آقا و خانم و با حضور علیرضا کاسه‌‌گر مدیر مجموعه ورزشی شهید چمران، محمد مشهدی‌آقایی مدیرکل ورزش و جوانان این استان، عباس علایی‌مقدم قائم‌مقام اداره‌کل ورزش و جوانان، حسین کاظمی‌پور معاون دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و رحمانی کارشناس ارشد دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان به‌ عنوان مسؤولان ناظر برگزار شد.

* ارائه انتقادات و پیشنهادات در مسابقات ژیمناستیک

این مسؤول ورزشی یادآور شد: برگزاری جشنواره استعدادیابی ژیمناستیک استان قزوین، نخستین تجربه هیأت ژیمناستیک این استان بود که با کم و کاستی‌هایی روبه‌رو شد و ناظران مربوطه برای اصلاح این کاستی‌ها انتقادات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

دبیر هیأت ژیمناستیک استان قزوین تصریح کرد:‌ متأسفانه جشنواره استعدادیابی ورزشی در این استان مورد توجه قرار نمی‌گیرد و باید هیأت‌های ورزشی و رسانه‌های استان قزوین به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

داوودی با اشاره به برنامه‌های آینده هیأت ژیمناستیک استان قزوین تا پایان سال جاری خاطرنشان کرد:‌ یکی از برنامه‌های این هیأت برگزاری جشنواره‌ای به مناسبت دهه فجر است که در این جشنواره از همه ورزشکاران قهرمان و پایه در بخش‌های خانم و آقا دعوت و در پایان به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

وی عنوان کرد: در اسفند ماه سال جاری آزمون‌هایی در شاخص‌های مختلف ژیمناستیک زیر نظر مربیان ورزشکاران استان قزوین برگزار می‌شود.

دبیر هیأت ژیمناستیک استان قزوین ادامه داد: سالانه برای تمام ژیمناستیک‌کاران این استان دو آزمون در ماه‌های شهریور و اسفند برگزار می‌شود تا سطح این ورزشکاران سنجیده شود و در صورت کسب امتیاز مورد نیاز به سطوح بالاتر ارتقا یابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار