معاون راهداری اداره حمل و نقل جاده‌ای قزوین خبر داد
معاون راهداری اداره حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: طی 48ساعت گذشته، چهار هزار و 500 تن ماسه و نمک‌پاشی صورت گرفته است تا مشکلی در هنگام رانندگی برای رانندگان پیش نیاید.
کد خبر: ۳۷۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، جواد حق‌لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های استان قزوین اظهار داشت: تردد در تمام محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان قزوین در حال حاضر به صورت عادی و روان است.

وی به اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین طی چند روز گذشته اشاره و بیان کرد: از روز چهارشنبه تا شب گذشته‌(48ساعت گذشته) چهار هزار و 500 تن ماسه و نمک‌پاشی صورت گرفته است تا مشکلی در هنگام رانندگی برای رانندگان پیش نیاید.

معاون راهداری اداره حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: 300 نفر از راهداران در تمام سطح استان از جمله شهرستان آوج و تاکستان در 24 راهدارخانه مستقر بودند که فعالیت‌های مربوطه را در زمینه ارائه خدمات انجام دادند.

حق‌لطفی با بیان اینکه طی روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه بارش برف و کولاک در برخی از مناطق استان قزوین شاهد بودیم، اضافه کرد: وضعیت راه‌ها به حالت عادی برگشته و تردد روان است.

این مسؤول با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی استان قزوین خاطرنشان کرد: با تلاش راهداران این استان طی 24 ساعته گذشته، 26 راه روستایی که به دلیل بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شد.

گفتنی است در حال حاضر تمام گردنه‌ها و محورها‌ی استان قزوین بازگشایی شده و هیچ‌گونه مشکلی در تردد رانندگان وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار