محمد چگيني، رئيس ايستگاه شماره یک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از واژگوني يک دستگاه خودروي سواري جیلی در ورودی میدان مینودر قزوين خبر داد.
کد خبر: ۳۷۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 08 February 2017
به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ چگيني اظهار کرد: پيرو تماس مردمي با سامانه 125 در ساعت 13 و 8 دقيقه روز دوشنبه 18 بهمن ماه سال 1395، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين بلافاصله آتش نشانان ايستگاه شماره یک باغ دبیر و 2 شهید بابایی را به انتهای بلوار آیت اله خامنه ای ورودی میدان مینودر اعزام کرد.

چگيني افزود: در جريان اين حادثه خودروي سواري جیلی پس از انحراف از مسير و برخورد با جداول کناري بلوار واژگون شده و متوقف مي گردد.

وي با اشاره به نشت بنزين و احتمال شعله وري خودرو افزود: نيروهاي آتش نشاني بلافاصله پس از رسيدن به محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جريان برق خودرو نسبت به ايمن سازي محل حادثه اقدام نموده و امکانات و تجهيزات اطفايي خود را براي مقابله با هرگونه حريق احتمالي خودروي مذکور آماده به کار کردند.

وی در ادامه افزود تنها سرنشین مصدوم شده این خودرو قبل از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس گردید .

وي در پايان افزود: آتش نشانان با خارج کردن خودرو از صحنه حادثه و تحويل آن به عوامل انتظامي و پليس راهنمايي و رانندگي به ماموريت خود پايان دادند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار