مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداری قزوين:
مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداری قزوين با اشاره به بارش برف گفت: برف‌زدایی در سطح شهر توسط این سازمان با استفاده از چهار دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، 6 دستگاه برف‌روب و 120 نفر از نیروهای خدمات شهری صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۷۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مجتبی منتظری  اظهار داشت: با توجه به بارندگی پراکنده برف در سطح استان قزوین، گزارشی مبنی بر آب‌گرفتگی و غیره در سطح شهر گزارش نشده است.

وی افزود: عمده بارش برف در قزوین از روز گذشته بوده که با استفاده از چهار دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، 6 دستگاه برف‌روب و 120 نفر از نیروهای خدمات شهری، در طول این مدت برف‌زدایی صورت گرفته است.

مدیر کارگروه بحران در حوزه سیلاب‌های شهری با اشاره به اینکه بارش برف یک نعمت الهی است، اضافه کرد: استفاده از شن، ماسه و محلول یخ‌زدا در سطح شهر، موجب جلوگیری از یخ‌زدگی معابر و جاده‌ها می‌شود اما پاکسازی سطح شهر بعد از آب شدن برف‌ها از شن و ماسه، نیاز به صرف زمان و هزینه‌های مضاعف دارد.

منتظری یادآور شد: همچنین استفاده از محلول یخ‌زدا وارد سیستم آبیاری شهر قزوین و در سطح فضای سبز و باغستان‌های سنتی شده و امر موجب آسیب رساندن جدی به این فضاها می‌شود.

این مسؤول گفت: همچنین استفاده از این مواد موجب آسیب رساندن به آسفالت خیابان‌ها و صدمه به سازه پل‌ها شده و هزینه‌های مضاعفی را در پی دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از مردم خواست برای همکاری با عوامل شهرداری و انجام امور خود از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و در صورت ضروری نبودن، تردد کمتری در سطح شهر داشته باشند تا در اصل به فضای سبز و باغ‌های سنتی شهر کمکی صورت گیرد.

منتظری در خصوص آب‌گرفتگی معابر افزود: با توجه به کم بودن بارش‌ باران، گزارشی مبنی بر آب‌گرفتگی در سطح شهر قزوین رصد نشده و مشکلی در مناطق پایین شهر هم اعلام نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار