به همت نیروهای امدادی اورژانس قزوین
پیرمرد 84 ساله به همت نیروهای امدادی اورژانس، از برف و کولاک زمستانی نجات یافت.
کد خبر: ۳۷۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 14 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، پیمان نامدار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به مأموریت‌های انجام شده در بارندگی‌های روز گذشته اظهار داشت: در ساعت 19:38 دقیقه گزارشی مبنی بر گاز گرفتگی به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین اعلام شد که با حضور نیروهای این مرکز به محل حادثه، مصدوم به یکی از مرکز آموزشی و درمانی این استان منتقل شد.

وی افزود: همچنین در ساعت 22:01 شب گذشته در اتوبان قزوین _ زنجان لاین شمالی گزارشی هم مبنی بر مسمومیت پنج نفر در اثر گاز کربن مونواکسید به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین اعلام شد که این مصدومان به بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان منتقل شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ادامه داد: در تماسی با مسؤولان مرکز ارتباطات شهرستان آوج درخواست کمک از فوریت‌های پزشکی مبنی بر امدادرسانی به پیرمرد 84 ساله به دلیل درد شکمی بسیار در روستا مانده، اعلام شد و تیم‌های امدادی بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند.

نامدار عنوان کرد: با حضور به موقع تیم اورژانس 115 به روستای ارغای توابع شهرستان آوج و انجام اقدامات درمانی اولیه، پیرمرد 84 ساله به مرکز درمانی منتقل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار