رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تخصص کارشناسان بخش کشاورزی در توسعه این بخش نقش بسزایی دارد بنابراین باید از این ظرفیت‌ها و تخصص‌ها به خوبی بهره گرفت.
کد خبر: ۳۷۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 14 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی‌اکبر متقی فرد در آئین تکریم و معارفه مدیر جدید حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین که صبح امروز با حضور معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: بیشتر فعالیت‌های اقتصادی استان مربوط به حوزه کشاورزی است که بخش اعظمی از فعالیت‌های این بخش و توسعه استان مربوط به جهاد کشاورزی است.

وی افزود: تمام تلاش بر این است که مشکلات بخش کشاورزی و بهره‌برداران بخش حل شود که خدمت‌رسانی به بهره‌برداران بخش کشاورزی تنها با تلاش شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: مجموعه همگرا و همدل جهاد کشاورزی با تلاش مضاعف در‌صدد خدمت‌رسانی به بهره‌برداران بخش کشاورزی است.

متقی‌فرد تصریح کرد: در مصوبات سفر ریاست جمهوری  برنامه‌های مناسبی در راستای توسعه بخش کشاورزی تصویب شده که با تلاش معاونان، مدیران و همکاران سازمان به سرانجام مطلوبی می‌رسد.

این مسؤول گفت: در تمام حوزه‌ها حتی اعتباری و عمرانی باید تلاش مضاعف داشت تا بتوان از ظرفیت‌های نیروی انسانی برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی بهره برد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خواستار توجه بیشتر به پیشنهادات و نظرات کارشناسی در زمینه رشد و پیشرفت هر‌چه بیشتر بخش کشاورزی شد.

متقی‌فرد تأکید کرد: شرایط کشاورزی استان قزوین به لحاظ وجود دشت قزوین و سابقه کشاورزی مناسب همیشه مورد توجه بوده که باید از این موضوع حداکثر بهره‌برداری را کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از خدمات جعفر صادقی، سیدمجید توسلیان را به سمت مدیر جدید حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین معرفی کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار