مدیرکل پیش‌بینی هواشناسی با بیان اینکه دمای هوا در سه روز آینده در سطح کشور روند افزایشی خواهد داشت، گفت: در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود
کد خبر: ۳۸۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 19 February 2017

به گزارش تابناک : احد وظیفه درباره آخرین وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده اظهار کرد: تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی، گردوغبار در جنوب‌غرب و بخش هایی از جنوب کشور را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه از اواسط امروز انتظار می‌رود از غلظت گرد و غبار در جنوب‌غرب کشور کاسته شود، تصریح کرد: طی سه روز آینده جوی آرام در اکثر مناطق کشور حاکم است و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود. 

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی افزود: دمای هوا در سه روز آینده در سطح کشور روند افزایشی خواهد داشت و امروز خلیج فارس مواج است.

وظیفه خاطر نشان کرد: امروز آب‌وهوای تهران در برخی نقاط، صاف همراه با غبار محلی بوده و فردا هم همینطور خواهد بود؛ امروز دمای هوای تهران در گرمترین ساعات به پنج درجه بالای صفر و در سردترین ساعات به پنج درجه زیر صفر می‌رسد.

وی هزار کانیان در کردستان با 30 درجه و تبریز با 28 زیر صفر را سردترین و راسک در سیستان و بلوچستان با 30 درجه و زابل با 29 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست.



منبع : دیده بان ایران

برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار