مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تاکنون 265 میلیون دلار از سوی سرمایه‌گذاران خارجی در شهرک‌های صنعتی استان سرمایه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۳۸۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 21 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حمیدرضا خانپور در حاشیه بازدید هیأت تجاری از انجمن توسعه اقتصادی چین و کشورهای آسیایی از شهرک صنعتی کاسپین صورت گرفت، اظهار داشت: رغبت سرمایه‌گذاران خارجی به استان قزوین نقطه عطفی در روابط خارجی و جذب سرمایه‌گذاری با وجود تحریم‌های ظالمانه است و این شرکت در راستای تشویق و ترغیب در جذب سرمایه‌گذار خارجی و با هدف شناساندن ظرفیت‌های استان و زیرساخت‌های مناسب در شهرک‌های صنعتی هماهنگی برای حضور هیأت‌های تجاری را فراهم کرده است.

وی با اشاره به جذب و استقرار سه سرمایه‌گذار خارجی در شهرک‌های صنعتی قزوین در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری سه واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی کاسپین و لیا که از کشورهای آلمان، فرانسه و ترکیه بوده و در زمینه مواد شوینده و لبنیات فعالیت کرده است با سرمایه‌گذاری بالغ بر 227 میلیون دلار در شهرک‌های صنعتی استان مستقر شده که یکی از این واحدها فعال و دیگری در حال نصب ماشین‌آلات و شرکت ترکیه‌ای در حال احداث است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین این میزان سرمایه‌گذاری را مربوط به 16 واحد تولیدی دانست که 10 واحد در شهرک صنعتی کاسپین، پنج واحد در شهرک صنعتی لیا و یک واحد در شهرک حیدریه که از کشورهای لهستان، کره جنوبی، ایتالیا، کانادا، آلمان، هندوستان، ترکیه، فرانسه، اردن و پاکستان هستند.

خانپور به محصولات تولیدی این شرکت‌ها اشاره و یادآور شد: ماشین لباسشویی، مواد شوینده، قطعات موتورهای وسایل نقلیه، کابینت و روکش چوبی، مواد پلی اوره تان، مواد اولیه داروهای شیمیایی، کولر گازی، پارچه و پرده توری، چهار شاخ و پیستون خودرو، درب و پنجره پی‌وی‌سی، انواع تسمه، سیلیکات سدیم از جمله محصولات تولیدی واحدهای سرمایه‌گذار خارجی در استان به شمار می‌رود.

این مسؤول اضافه کرد: شیر استریلیزه، پنیر سفید، بسته‌بندی شوینده‌های خانگی و صنعتی و صنایع بسته‌بندی هم محصولات مربوط به شرکت‌های در حال نصب ماشین‌آلات و ساخت و ساز با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار