با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد
یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب با حضور عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسؤولان استانی امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۳۸۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 21 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، هادی طاهرخانی در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب که با حضور عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسؤولان استانی صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب در استان هستیم و امیدواریم که با تلاش مسؤولان، فرهنگ کتابخوانی در جامعه نهادینه شود.

وی در خصوص کمبود مطالعه و کتابخوانی در جامعه افزود: به گفته استاد خرم، «هنر نزد ایرانیان است و بس»، که امیدواریم این هنر را به نسل‌های بعدی هم منتقل کنیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه را افزایش مطالعه و کتابخوانی در جامعه عنوان کرد و گفت: با همکاری و تعامل مسؤولان استانی باید فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در جامعه نهادینه شود چراکه مطالعه نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

طاهرخانی در خصوص اهمیت کتابخوانی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت یک جامعه افزایش کتابخوانی در آن جامعه است و در حال حاضر این امر باید یکی از مهم‌ترین دستورالعمل‌های مسؤولان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار