دبیر یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب قزوین:
دبیر یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان قزوین با اشاره به تغییرات جدید نمایشگاه کتاب در قزوین گفت: از مهم‌ترین تغییرات می‌توان به افزایش یارانه تخصیص داده شده به نمایشگاه کتاب استان از 300 میلیون به 500 میلیون تومان اشاره کرد.
کد خبر: ۳۸۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 21 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، اکبر اسکندری‌نژاد در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب که با حضور عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسؤولان استانی صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: کتابخوانی از اصلی‌ترین عناصر توسعه در دنیا است و مهم‌ترین نقش را در بهبود فرهنگ یک جامعه ایفا می‌کند.

وی با اشاره به تغییرات جدید این نمایشگاه و عرصه کتابخوانی افزود: از مهم‌ترین تغییرات می‌توان به افزایش یارانه تخصیص داده شده به نمایشگاه کتاب استان قزوین از 300 میلیون به 500 ملیون تومان اشاره کرد که از تمام مسؤولان و وزارتخانه‌ها که در این امر یاری کردند، تشکر می‌کنیم.

دبیر یازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان قزوین ادامه داد: از جمله تغییراتی که موجب بهبود بازار اقتصادی کتاب شد، می‌توان به ایجاد برنامه‌های جانبی متنوع و نشست‌های علمی گوناگون با سرپرستی حضرتی‌ها مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین اشاره کرد.

اسکندری‌نژاد عنوان کرد: در گذشته یکی از دشواری‌های ایجاد شده در برگزاری نمایشگاه کتاب، واگذاری بن‌های تخفیف برای علاقمندان به کتاب بود که امروز با تعامل بانک شهر این مشکل حل شده و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به بانک شهر و ارائه شماره ملی خود بن تخفیف خرید کتاب را دریافت کنند.

این مسؤول مطرح کرد: از تمام مسؤولان خواستاریم که برای بهبود عملکرد نمایشگاه، کمک‌های خود را دریغ نکنند که امید است با این کمک‌ها بتوان در جهت بهبود وضعیت کتابخوانی جامعه گام‌های مطلوبی برداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار