مسؤول واحد مالی شهرداری اقبالیه خبر داد
مسؤول واحد مالی شهرداری شهر اقبالیه گفت: در طول 4 سال گذشته پروژه‌های عمرانی در این شهر اجرا و 80 درصد از طرح‌های ناتمام شهری هم تکمیل شده است.
کد خبر: ۳۸۲۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 22 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا توکلی‌محمدی در جلسه اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: در طول چهار سال گذشته پروژه‌های عمرانی در سطح شهر اقبالیه اجرا شده و 80 درصد از طرح‌های ناتمام شهری هم تکمیل شده است.

وی درآمد پایدار ‌را به‌ عنوان یکی از اهداف مهم شهرداری یاد کرد و افزود: أخذ تصمیم با ثبات و مؤثر که توسعه پایدار را در شهر رقم بزند، وجود درآمد پایدار است.

مسؤول واحد مالی شهرداری شهر اقبالیه ادامه داد: بنابراین نبود درآمد پایدار موجب تعلیق بسیاری از تصمیمات و طرح‌های شهرداری می‌شود، از این‌ رو کوشش‌ها برای کسب درآمد پایدار و تلاش در زمینه جذب عوارض یک هدف بسیار مهم در برنامه‌های مدیریت شهرداری است.

توکلی‌محمدی با تأکید بر اینکه بودجه  سال جاری شهرداری با رویکرد محرومیت‌زدایی، توجه به همه نقاط شهر، نگاه جدی به سرمایه‌گذاری و ایجاد درآمدهای پایدار مصوب شده است، تصریح کرد: اولویت شورای اسلامی شهر و شهرداری در بودجه‌بندی این بوده که پروژه‌های ناتمام به اتمام رسیده و یا تعیین تکلیف شود که خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اکثریت پروژه‌های در دست اقدام شهرداری به بهره‌برداری رسیده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: دید کلی در این دوره از شورای اسلامی شهر عدالت نسبی در توزیع کارهای عمرانی و خدماتی پروژه‌های شهرداری بوده که در سال جاری مد نظر قرار گرفته است.

مسؤول واحد مالی شهرداری شهر اقبالیه یادآور شد: امروز مردم از شهرداری انتظار انجام پروژه‌هایی را دارند که رفاه، آسایش و امنیت را برای آن‌ها به ارمغان آورد و خوشبختانه با اهتمام ویژه شهرداری، پروژه‌ها در زمانبندی مناسب و با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت است.

توکلی‌محمدی مطرح کرد: شهر اقبالیه به کارگاه عمرانی تبدیل شده به‌گونه‌ای که در هر گوشه‌ای از این شهر، طرح‌های عمرانی با رویکردهای مختلف در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: مدیران شهری باید امنیت را در فضای شهری و برای شهروندان فراهم کنند و شهرداری اقبالیه هم پویایی در زمینه‌های مختلف را در صدر اولویت‌ها و برنامه‌های خود قرار داده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار