به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه
یادواره 74 شهید شهر سگزآباد شهرستان بویین‌زهرا به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 22 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مجید عباس‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و کشور به نحو احسن صورت گرفته است و فراموش نکنیم که این یادواره‌ها باید در کشور تداوم داشته باشد.

وی افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در تلاش برای کمرنگ نمودن ارزش‌های والای شهدای هشت سال دفاع مقدس است و امروز همه مسؤولیم تا بتوانیم یاد و خاطره این شهدا و سیره نورانی آن‌ها را که در جبهه‌های حق علیه باطل حماسه‌ای بی‌نظیر و ماندگاری از خود رقم زدند، به آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان تبیین کنیم.

دبیر برگزاری یادواره شهدای شهر سگزآباد ادامه داد: آنچه که امروز مایه استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی و وحشت دشمنان شده است، وجود ولایت فقیه بوده که در وصیت‌نامه نورانی شهدای گرانقدر به این اصل تأکید شده است و امروز وظیفه داریم که پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا نگذاریم به خاک مقدس جمهوری اسلامی جسارت کنند.

عباس‌پور به برگزاری یادواره شهدای شهر سگزآباد شهرستان بویین‌زهرا اشاره و بیان کرد: همه ساله این یادواره با شکوه خاصی و با حضور خانواده معظم شهدا در مسجد جامع این شهر و با حضور مسؤولان، امام جمعه و دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در روز چهارشنبه چهارم اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار