در زمینی به مساحت 100 هکتار
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: زمینی به مساحت 100 هکتار برای احداث آرامستان جدید اختصاص داده شده که مکاتباتی در این خصوص با معاونت عمرانی استانداری قزوین و سایر دستگاه‌های استان صورت گرفته و پیگیر این امر هستیم.
کد خبر: ۳۸۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳ 22 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، اصغر اله‌یاری اظهار داشت: با توجه به بحران گسل که متأسفانه استان قزوین در معرض آن قرار گرفته، برای جلوگیری از این معضل تعدادی قبر در حال احداث است.

وی ضمن اشاره به احداث قبور و تجهیزات ارائه شده، ادامه داد: تهیه و تجهیز یک دستگاه خودروی حمل متوفی با ظرفیت 18 نفر و بارگذاری نرم‌افزار همراه آرامستان در پورتال سازمان برای ثبت‌نام و عضوگیری داوطلب در حال حاضر انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین افزود: شناسایی سردخانه‌ها در سطح استان و آماده‌سازی آن‌ها در مواقع بحرانی از دیگر خدمات این سازمان است.

اله‌یاری عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین، ذخیره‌سازی 20 هزار لیتر گازوئیل در مخزن‌ها پیش‌بینی شده و همچنین تهیه ذخیره اقلام مورد نیاز برای تکفین متوفی و دیگر لوازم مربوطه است.

این مسؤول یادآور شد: دوره‌های آموزشی در چهار مرحله برای مأموران تطهیر، روحانیون و داوطلبان در سطح استان قزوین برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین با اشاره به ظرفیت بهشت فاطمه(س) بیان کرد: زمینی به مساحت 100 هکتار برای احداث آرامستان جدید اختصاص داده شده است که مکاتباتی در این خصوص با معاونت عمرانی استانداری قزوین، سازمان امور اقتصادی، اداره‌کل منابع طبیعی و اداره‌کل راه و شهرسازی صورت گرفته و پیگیر این امر هستیم.

اله‌یاری با اشاره به اقداماتی که سازمان آرامستان‌های شهرداری قزوین برای سال آینده پیش‌بینی کرده است، گفت: درخواست کمک مالی از مدیریت بحران استان قزوین برای ساخت دو هزار حفره قبر و همچنین آماده‌سازی یک کانتینر برای نگهداری تجهیزات مورد نیاز در مقابله با بحران یکی از اقدامات این سازمان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار