از 5 اسفند ماه سال جاری صورت می‌گیرد
مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قزوین از آغاز ثبت‌نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از 5 اسفند ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 22 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سالار قاسمی  با اشاره اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 1396 اظهار داشت: تشکیل ستاد اسکان فرهنگیان در کشور و استان، به منظور کمک به فعالیت بیشتر گردشگری است.

وی افزود: ثبت‌نام اینترنتی برای اسکان نوروزی فرهنگیان از پنجم اسفند ماه جاری آغاز و اسکان هم از روز 29 اسفند آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: نگاه این اداره‌کل تکریم شخصیت همکاران فرهنگی و تمام میهمانان است که باید با دقت و ظرافت صورت گیرد.

قاسمی تصریح کرد: عملکرد عوامل اجرایی اسکان نوروزی فرهنگیان مورد توجه قرار می‌گیرد و بازدید از مدارس اسکان در دستور کار قرار دارد، نصب بنر ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در سطح شهر به منظور تکریم مسافران و میهمانان و تجهیز بهترین مدارس برای اسکان فرهنگیان و میهمانان از جمله برنامه‌های ستاد اسکان نوروزی در استان قزوین است.

این مسؤول اضافه کرد: برخورد عوامل با میهمانان اسکان یافته بسیار مهم است و عوامل باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قزوین با اشاره به رزرو اینترنتی محل اسکان از طریق سایت اسکان آموزش و پرورش تأکید کرد: فرهنگیان که رزرو اینترنتی نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به ستادهای اسکان شهرستان‌ها با ارائه کارت شناسایی معتبر، نسبت به دریافت معرفی ‌نامه برای اسکان اقدام کنند.

قاسمی عنوان کرد: شهر قزوین دارای پیشینه تاریخی است که باید در شناساندن این شهر و استان به میهمانان نوروزی سعی و تلاش وافری به عمل آید.

وی یادآور شد: موزه فرهنگی و آموزش، قلعه عقاب منطقه الموت، سرای سعد‌السلطنه قزوین، سرای عالی‌قاپو قزوین، موزه مردم‌شناسی قزوین، بقعه چهار انبیا قزوین، امامزاده حسین(ع) قزوین، بازار سرپوشیده قزوین، موزه چهل ستون قزوین یا عمارت کلاه فرنگی قزوین، خیابان سپه(نخستین خیابان ایران) و آب‌انبارهای شهر قزوین از جمله نقاط گردشگری این استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار