مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین:
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: وام مسکن مهر از ۳۰ به ۴۰ میلیون در شورای پول و اعتبار تصویب و به دستگاه های زیربط ابلاغ شده است.
کد خبر: ۳۸۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 22 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرنگار مهر، علی محمد پور کریم صبح چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: طی مکاتبه ای از سوی وزارت راه و شهرسازی با استانداران، به تکمیل و واگذاری تمامی واحد های پروژه مسکن مهر تا پایان دولت تاکید و تکلیف شده است.

وی افزود: در این راستا مقرر شد، که برنامه زمان بندی اتمام و تعیین و تکلیف واگذاری واحدهای مسکن مهر تهیه و از سوی دستگاه های مرتبط به راه و شهرسازی اعلام شود.

پورکریم با اشاره به این که از ۵۸۰۰۰ واحد مسکن مهر در استان حدود ۶۱۰۰ واحد آن باقیمانده است عنوان کرد: بیشتر این واحد ها به یاری خدا تا پایان دولت یازدهم افتتاح شده و به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: برخی از واحدها نیز مربوط به پروژه های فرهنگیان و همچنین شهرداری می باشد که تنها از تسهیلات مسکن مهر استفاده کرده اند و امیدواریم با پیگیری دستگاه های متولی اجرای آنها به پایان برسد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که برای تامین مسکن محرومین بین استانداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) مقرر گردید ۱۲۰۰ واحد به محرومین اختصاص گردد تا با اقدامات لازم مراحل واگذار صورت گیرد که تا کنون اقدامی از طرف دستگاه متولی یعنی کمیته امداد امام خمینی (ره)   صورت نگرفته است.

پور کریم گفت: طی مصوبه شورای پول و اعتبار افزایش وام ۳۰ به ۴۰ میلیونی به دستگاه های زیربط اعلام شده است که این افزایش دارای دو شرط برای اعمال شدن است؛ یک این که پروژه فعال باشد و دوم درای عضو موثر باشند یعنی برای پروژه عضو پیش یبنی شده باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این افزایش وام به منظور افزایش قیمت واحد های تمام شده نیست و صرفا جهت کمک به تامین آورده متقاضیان است.

پور کریم با بیان این که برقراری انشعابات یکی از موارد مهم و اصلی در واحد های تکمیل شده در مسکن مهر می باشد گفت:  در جلسات قبلی معاونت عمرانی استانداری تاکید بر راه اندازی تمامی انشعابات حتی یک واحد تکمیل شده در مسکن مهر داشتند و عنوان کردند تکمیل انشعابات با سرعت بیشتری انجام گیرد تا واحد های تکمیل شده سریعتر تحویل متقاضی شود.

وی در پایان افزود: در این خصوص جا دارد از اداره گاز تشکر ویژه داشته باشیم که در تکمیل و وصل هر چه سریعتر تمامی واحد های تکمیل شده اقدامات لازم را انجام می دهند همچنین از اداره برق که همکاری لازم را در این خصوص داشته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار