مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از افزایش وام مسکن مهر به 40 میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 22 February 2017
علی‌محمد پورکریم، مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در گفت‌وگو با تابناک از قزوین با اشاره به پیگیری و تأکید دولت برای تکمیل فرآیند واگذاری واحدهای مسکن مهر تا پایان دولت گفت: در همین راستا افزایش وام مسکن مهر از 30 به 40 میلیون در شورای پول و اعتبار تصویب و به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ‌شده است.
وی با بیان اینکه استان به تکمیل و واگذاری تمامی واحدهای پروژه مسکن مهر تا پایان دولت مکلف شده است، افزود: در حال حاضر از 58 هزار واحد مسکن مهر در استان حدود 6 هزار و 100 واحد آن باقیمانده است، که بیشتر این واحدها تا پایان دولت یازدهم افتتاح‌شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
پورکریم  عنوان کرد: برخی از واحدها نیز مربوط به پروژه‌های فرهنگیان و همچنین شهرداری است که تنها از تسهیلات مسکن مهر استفاده کرده‌اند و امیدواریم با پیگیری دستگاه‌های متولی اجرای آن‌ها به پایان برسد.
پورکریم اعلام کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که برای تأمین مسکن محرومین بین استانداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) مقرر شد هزار و 200   واحد به محرومین اختصاص یابد تا با اقدامات لازم مراحل واگذار صورت گیرد اما تاکنون اقدامی از طرف دستگاه متولی یعنی کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت نگرفته است.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: طی مصوبه شورای پول و اعتبار افزایش وام 30 به 40 میلیونی به دستگاه‌های ذیربط اعلام‌شده است که این افزایش دارای دو شرط برای اعمال شدن است؛ یک این‌که پروژه فعال باشد و دوم دارای عضو مؤثر باشند یعنی برای پروژه عضو پیش‌بینی‌شده باشد.
وی اضافه کرد: این افزایش وام به‌منظور افزایش قیمت واحدهای تمام‌شده نیست و صرفاً جهت کمک به تأمین آورده متقاضیان است.
پورکریم بابیان این‌که برقراری انشعابات یکی از موارد مهم و اصلی در واحدهای تکمیل‌شده در مسکن مهر است، یادآور شد: در جلسات قبلی معاونت عمرانی استانداری تأکید بر راه‌اندازی تمامی انشعابات حتی یک واحد تکمیل‌شده در مسکن مهر داشتند و عنوان کردند تکمیل انشعابات با سرعت بیشتری انجام گیرد تا واحدهای تکمیل‌شده سریع‌تر تحویل متقاضی گردد.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تأکید کرد: در این خصوص جا دارد از اداره گاز تشکر ویژه داشته باشیم که در تکمیل و وصل هر چه سریع‌تر تمامی واحدهای تکمیل‌شده اقدامات لازم را انجام می‌دهند همچنین از اداره برق که همکاری لازم را در این خصوص داشته‌اند.

برچسب ها: مسکن مهر ، قزوین ، تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار