سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد : انرژی خورشید منبع بی کران، قابل دسترس، رایگان و تجدیدپذیري است که استفاده از آن به میزان قابل توجهی از وابستگی ما به منابع تجدید ناپذیر انرژی(سوخت هاي فسيلي) می کاهد.
کد خبر: ۳۸۳۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ 24 February 2017
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از نصب اولین آبگرمکن خورشیدی خبر داد و گفت: به منظور دست یابی به انرژی پاک و همچنین تأمین آب گرم، اولین آبگرمکن خورشیدی در یکی از خانه های بهداشت، نصب و راه اندازی شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از نصب اولین آبگرمکن خورشیدی در خانه بهداشت خبر داد و گفت: به منظور دست یابی به انرژی پاک و همچنین تأمین آب گرم، اولین آبگرمکن خورشیدی در یکی از خانه های بهداشت، نصب و راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر محسن مرادی، عنوان کرد: نصب اولین آبگرمکن خورشیدی در خانه بهداشت محمود آباد، از توابع مرکز بهداشتی و درمانی شهید اشرفی اصفهانی با اعتباری بالغ بر 22 میلیون ریال، صورت گرفت.
وی ادامه داد: انرژی خورشید منبع بی کران، قابل دسترس، رایگان و تجدیدپذیري است که استفاده از آن به میزان قابل توجهی از وابستگی ما به منابع تجدید ناپذیر انرژی(سوخت هاي فسيلي) می کاهد.

دکتر مرادی با بیان اینکه یکی از مؤثرترین راه ها برای تأمین آب گرم خانه های بهداشت استفاده از آبگرمکن خورشیدی است، افزود: آبگرمکن خورشيدی چون از انرژی رايگان خورشيدی استفاده می کند، باعث می شود تا حدود ۷۰ درصد از ميزان هزينه های انرژی جهت تأمين آب گرم مصرفی کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: به دليل بهره مندي از انرژي خورشيدي، خطرات مسموميّت، آتش سوزي، انفجار و برق گرفتگي كه ناشي از مصرف گاز و سوخت هاي مايع، جامد و برق است كاملاً حذف مي شود.

خبر: مهران قاسمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار