امام جمعه شهر محمودآبادنمونه:
امام جمعه شهر محمودآبادنمونه در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید محمودآبادنمونه به سه وظیفه و تکلیف مسؤولان از جمله اقامه نماز، فقرزدایی و امر به معروف اشاره کرد و گفت: انجام اوامر الهی باید در اولویت اقدامات مدیران قرار گیرد.
کد خبر: ۳۸۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 28 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم تودیع و معارفه یحیی رحیم‌لو شهردار محمودآباد نمونه صبح امروز با حضور ایرج زاهدپور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین، امام جمعه شهر محمودآباد نمونه، اعضای شوراهای اسلامی استان و شهرستان، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسؤولان استانی و شهری در سالن فرهنگسرای امام رضا(ع) این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن رشوندی امام جمعه شهر محمود آباد‌نمونه در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) از زحمات شهردار پیشین قدردانی کرده و با تبریک به شهردار جدید، یحیی رحیم‌لو را مدیری بسیار شایسته، مؤمن و تلاشگر در عرصه خدمت‌رسانی دانست.

وی افزود: امیدواریم شهردار جدید شهر محمودآبادنمونه با خدمات شایسته و ارزنده خود برای مردم شریف و انقلابی محمودآباد خدمتگزار خوبی باشد تا در پایان خدمت مردم از این مسؤول رضایتمندی داشته باشند و شاهد ارتقا شهر باشیم.

امام جمعه شهر محمودآبادنمونه به سه وظیفه و تکلیف مسؤولان از جمله اقامه نماز، فقرزدایی و امر به معروف اشاره کرد و گفت: انجام اوامر الهی باید در اولویت اقدامات مدیران قرار گیرد و در این زمینه گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

رشوندی با تأکید به امر مهم فرهنگ‌سازی تصریح کرد: جامعه و شهری که از لحاظ فرهنگی رشد کند، از جهت اقتصادی هم رشد می‌کند.

گفتنی است، در این مراسم از خدمات شهرام احمدپور شهردار اسبق شهر محمودآبادنمونه تقدیر شده و یحیی رحیم‌لو به عنوان شهردار جدید شهر محمود‌آباد‌نمونه معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار