مدیر گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما قزوین اذعان کرد: استان قزوین در حوزه‌های مختلف گردشگری، کشاورزی، صنعت و صنایع مرتبط با آن‌ها دارای امکانات و شرایط بسیار مناسبی است که باید بدان توجه بسیار شود.
کد خبر: ۳۸۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 01 March 2017
حجت‌الاسلام مهدی احمدی مدیر گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما قزوین، در گفت و گوی با تابناک از  قزوین، در خصوص چگونگی روند توسعه اقتصاد مقاومتی در یک سال اخیر اظهار کرد: با توجه به عنوان سال که اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام داشت، امسال تلاش‌های بیشتری در این حوزه صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی زیر نظر معاون اول رئیس‌جمهور و حمایت از آن در استان‌ها و زیرنظر استانداری از اصلی‌ترین گام‌های برداشته شده در این حوزه است.
این مسئول فاصله بین شرایط موجود و شرایط ایده‌آل را بسیار زیاد دانست و تبیین کرد: عدم برنامه‌ریزی دقیق و رکود موجود در بازارها و بنگاه‌ها از عمده عواملی است که سبب شده اقدامات در راستای اقتصاد مقاومتی چندان موفق‌آمیز نباشد.
مدیر گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما قزوین مطرح کرد: صدا و سیمای مرکز قزوین با پخش برنامه‌ی تلویزیونی پاسخ در شبهای یکشنبه و سه‌شنبه سعی در توسعه اقتصاد مقاومتی و رفع برخی از مشکلات سازمان‌های دولتی در راستای اقتصاد مقاومتی دارد.
احمدی پتانسیل‌های استان در حوزه‌های مختلف برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: استان قزوین در حوزه‌های مختلف گردشگری، کشاورزی، صنعت و صنایع مرتبط با آن‌ها دارای امکانات و شرایط بسیار مناسبی است که باید بدان توجه بسیار شود.
وی در خصوص واحدهای صنعتی استان بیان کرد: علیرغم پتانسیل‌های خوب استان در زمینه صنعت، به خاطر شرایط رکود و عدم اجرای سیاست‌های ابلاغی  بسیاری از واحدهای صنعتی استان نیمه فعال و غیرفعال شده‌اند.
این مسئول به اقدامات کوچک صورت گرفته در زمینه گردشگری اشاره کرد و افزود: به دلیل مشکلات اجرائی و کمبود آب ما در بخش کشاورزی نیز هنوز به شرایط ایده‌آل و خودکفایی نرسیده‌ایم.
مدیر گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما قزوین در خاتمه اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی چندان موفق‌آمیز ندانست و خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز قزوین آمادگی انعکاس، پشتیبانی و حمایت از تولیدکنندگان و اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی را دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار