مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوين:
مديركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوين گفت: به منظور صرفه‌جويی در زمان، جلوگيری از هرگونه تخلفات و سوء‌استفاده‌های احتمالی در پايانه كالای قزوين طرح سيستم مكانيزه توزيع بار در پايانه كالای قزوين امكان‌سنجی می‌شود.
کد خبر: ۳۸۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، افشین پیرنون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: امروز در جهان از خدمات حمل و نقل تحت عنوان صنعت یاد می‌شود که نشانه گستردگی و اهمیت این خدمات به عنوان حلقه اتصال صنایع با یکدیگر و عامل ارتباط میان تولید و بازارهای مصرف است.

وی افزود: بر همین اساس است که همبستگی و پیوند میان نظام حمل و نقل و فرایند توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع، آنچنان حساس و پیچیده است که کارشناسان صنعت حمل و نقل را به عنوان نیروی محرکه توسعه و کارآمدی و توانمندی آن را زمینه‌ساز توسعه پایدار در هر کشور می‌دانند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: امروز با بررسی و امکان‌سنجی کارشناسی به دنبال استفاده از سیستم‌های نوین در زمینه مکانیزه کردن فرآیند توزیع بار در پایانه کالای قزوین هستیم تا رانندگانی که قصد دریافت بار از طریق سالن اعلام بار را دارند، بدون نگرانی و دغدغه نسبت به حمل و نقل کالای مورد نظر خود اقدام کنند.

پیرنون در خصوص مزایای اجرای این سیستم مطرح کرد: امکان برنامه‌ریزی و ساماندهی و افزایش بهره‌وری در بخش حمل و نقل کالای استان قزوین، جلوگیری از افزایش مصرف سوخت، شفاف‌سازی فرآیند توزیع بار، جلوگیری از تشکیل صفوف طولانی در ورودی پایانه کالا، ایمنی عبور و مرور در جاده‌ها و کاهش تردد اضافی، عدم تعجیل رانندگان در مراجعه به پایانه کالا، حضور بیشتر رانندگان در کانون گرم خانواده، جلوگیری از اتلاف وقت و معطلی در پایانه بار از عمده‌ترین مزایای این طرح است.  

این مسؤول ادامه داد: امیدواریم درآینده نزدیک با اجرای این سیستم مکانیزه در پایانه کالای قزوین شاهد استقبال و همکاری بیش از پیش رانندگان زحمت‌کش استان قزوین در بهبود چرخه صنعت حمل و نقل جاده‌ای کالای استان باشیم تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار